  • 1. Data: 2013-08-08 16:10:12
    Temat: 37 st. C w cieniu na Wilgą
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Polewamy co się da
    Winogrona dobrze znoszą suszę
    Mieczyki też
    Reszta zdana na naszą łaskę i niełaskę podlewania
    Wiśnie zgubiły prawie wszystkie liście
    Trawa uclała tam gdzie była podlewana
    Do uli na ramki tak po prawie litr zimnej wody
    Oby nikt nie zaprószył ognia

    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-08-08 23:13:55
    Temat: Re: 37 st. C w cieniu na Wilgą
    Od: z...@w...pl

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 16:10:12 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
> [...]
    >
    > Wiśnie zgubiły prawie wszystkie liście
    >
    > Trawa uclała tam gdzie była podlewana
    >
    > Do uli na ramki tak po prawie litr zimnej wody

    Dzisiaj u mnie w cieniu 42 stopnie C.
    Linie kroplującą ustawiłem na minimum na całą noc.

    Pozdrawiam wygodnie
    skryba

  • 3. Data: 2013-08-08 23:47:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    skryba odnotował skrzętnie:

    > Dzisiaj u mnie w cieniu 42 stopnie C.

    A gdzie to tak?! Może cień jakiś zepsuty?

    > Linie kroplującą ustawiłem na minimum na całą noc.

    U nas teraz 23°C, choć najbliższa stacja meteo pokazuje 27. W dzień
    było 28-30, mimo że w gazetach pisali, że 37. Ale ja na nowinki nieczuły,
    u mnie staromodne obyczaje. Drzewa stoją i listowiem szumią, a ślimaki
    łażą leniwie i transpirują.

    Jarek

    PS:
    Słowicy o tej porze polecieli gdzieś precz, szpacy zaglądają z rzadka,
    ale wróblowie gniazdo uwili w szparze nad drzwiami, a młode drą się
    tam wniebogłosy.

    --
    Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!
    Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

  • 4. Data: 2013-08-09 19:53:25
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Drzewa stoją i listowiem szumią, a ślimaki
    > łażą leniwie i transpirują.
    >.

    Hejka. U mnie było 38°C od 14-tej do wieczora. Dziś tylko 31°C. Psy się
    słaniają, podlewam wszystko. Pięknie po ogórkach i cebuli wyrzędowała się
    gryka na poplon mimo kreciej demolki.
    Pozdrawiam pochmurnie Ja...cki