  • 1. Data: 2010-10-23 11:40:06
    Temat: Adios, pomidory!
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Czy macie jakieś inne sposoby (poza ogrzewaną szklarnią) na odsunięcie w
    czasie tego rozstania?

    http://mazam.fotosik.pl/albumy/794080.html

  • 2. Data: 2010-10-23 19:13:30
    Temat: Re: Adios, pomidory!
    Od: "mam pytanko" <n...@o...pl>

    > Czy macie jakieś inne sposoby (poza ogrzewaną szklarnią) na odsunięcie w
    > czasie tego rozstania?
    >
    > http://mazam.fotosik.pl/albumy/794080.html

    Cofnąć się pamięcią?

  • 3. Data: 2010-11-22 09:06:16
    Od: d...@d...dp.pl

    On Sat, 23 Oct 2010, mam pytanko wrote:

    > Cofnąć się pamięcią?

    Zdarzyło się, że pomidory nie zdążyły dojrzeć przed zimą.
    Wyrwałem krzaki z korzeniami i zawiesiłem w piwnicy (korzenie u góry).
    Dojrzewały sobie powoli az do lutego - co 2-3 dni jeden dojrzały.
    Temperatura 12 st.

    D.P.

  • 4. Data: 2010-11-23 19:31:23
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 23 Paź, 11:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    Zdjęcie nie moje, ale wspomnienia z wakacji - moje jak najbardziej ;-)

    http://www.imagestate.com/Preview/PreviewPage.aspx?i
    d=2007768&pricing=true&licenseType=RM

    Ania

  • 5. Data: 2010-11-25 15:47:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:31:23 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

    > On 23 Paź, 11:40, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
    >
    > Zdjęcie nie moje, ale wspomnienia z wakacji - moje jak najbardziej ;-)

> [...]

    Moje w tej chwili wyglądają podobnie. Część zielonych pozostanie do
    grudnia, dojrzewając powoli. A z tych malutkich, winogronowych, zrobiły się
    takie pomidorowe przesłodkie rodzynki - świetne do pogryzania i do
    posypywania sałatek, przede wszystkim zaś jako dodatek do oliwy i mozarelli
    :-)

  • 6. Data: 2010-11-25 15:50:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 10:06:16 +0100, d...@d...dp.pl napisał(a):

> [...]
    > Wyrwałem krzaki z korzeniami i zawiesiłem w piwnicy (korzenie u góry).
    > Dojrzewały sobie powoli az do lutego - co 2-3 dni jeden dojrzały.

    Słyszałam o takim sposobie, właśnie tak zrobiłam z pomidorami koktajlowymi
    obficie owocujacymi w gronach, a inne, ponieważ opadają z krzaków pod
    własnym ciężarem - też działa. Jak widzę, chyba do Świąt będą miała własne
    pomidory, choć może nie w ilościach hurtowych, ale sporo :-)