  • 1. Data: 2013-11-30 18:31:05
    Temat: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Jeśli nie macie swoich "typów" - zagłosujcie (dziś o 20:00 w TVN) na Agę,
    proszę. Aga to najbliższa przyjaciółka mojej młodszej córki, z czego bardzo
    się cieszę, bo to nieprzeciętnie zdolna i mądra dziewczyna (i oczywiście
    takie są obie, tyle że w różnych dziedzinach) i myślę, że warto trochę
    popchnąć koło jej fortuny głosując w MT właśnie na nią :-).
    Tutaj link do jej pierwszego występu w MT:
    http://mamtalent.tvn.pl/uczestnicy,1896,p/agnieszka-
    marczak,2305.html
    Półfinał:
    http://www.youtube.com/watch?v=VShxU6Cp3bQ

    A tutaj - co Aga w ogóle potrafi, oj, warto to zobaczyć:
    http://www.youtube.com/results?search_query=agnieszk
    a+marczak&sm=3

    Dziś przedstawi nowy program - będzie odjazd!
    :-)

    --
    XL

  • 2. Data: 2013-11-30 19:20:16
    Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 18:31:05 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > http://www.youtube.com/results?search_query=agnieszk
    a+marczak&sm=3

    > Dziś przedstawi nowy program - będzie odjazd!

    ...ale zanim przyjdzie pora głosowania - może warto wiedzieć o niej coś
    więcej?
    http://www.youtube.com/watch?v=Sl46nRWUeKE

    :-)

    --
    XL

  • 3. Data: 2013-11-30 22:06:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 19:20:16 +0100, Ikselka napisał(a):

    marczak,2305.html

    a+marczak&sm=3

    > ...ale zanim przyjdzie pora głosowania - może warto wiedzieć o niej coś
> [...]

    Aga nie weszła do finałowej trójki - w trójce tej znalazły się Trzy
    Absolutne Nieporozumienia - mierna piosenkarka, mierna kapela i dziecko,
    zero oryginalności, mierne talenty.
    Wygrała mierna piosenkarka :-(((

    --
    XL

  • 4. Data: 2013-11-30 22:07:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 22:06:20 +0100, Ikselka napisał(a):

    > piosenkarka

    Piaskarka miało być.
    --
    XL

  • 5. Data: 2013-11-30 22:20:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wygrała mierna piosenkarka :-(((

    A powinni ci od teatru cieni.
    Gimnastyczek jest na pęczki.
    Bycie koleżanką córki XL nie czyni nikogo wybitnym.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 6. Data: 2013-11-30 22:28:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 22:06:20 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
    > Wygrała mierna piosenkarka :-(((
    Myślę że Twoje reklama zaszkodził Agnieszce')
    Gimnastyczek u nas multum w byle cyrku mozna takie artystki spotkać.
    Cos bardziej unikalnego głosujących przekonało.

  • 7. Data: 2013-11-30 23:13:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:28:12 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Cos bardziej unikalnego głosujących przekonało.

    Co jest unikalne? - to?
    http://tiny.pl/qr3xv

    Powtarzam - to, że Ty nie widziałaś nigdy teatrzyku cieni, nie czyni akurat
    tego wspaniałym 3333-)
    --
    XL

  • 8. Data: 2013-11-30 23:18:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 listopada 2013 23:13:20 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

    > Co jest unikalne? - to?
    > http://tiny.pl/qr3xv
    Rozwinę link bo nie łapie o co Tobie chodzi:
    http://www.fotosik.pl/search.php?search=nasza+c%F3re
    czka&CF=tak&CA=tak&CV=tak&CFF=tak
    > Powtarzam - to, że Ty nie widziałaś nigdy teatrzyku cieni, nie czyni akurat
    > tego wspaniałym 3333-)
    Cokolwiek byś nie pisała to jednak żadna gimnastyczka ani śpiewaczka nie wygrała.
    Ja akurat nie głosowałem ale występ tej kobiety która na piasku rysowała bardzo mi
    sie spodobał.

  • 9. Data: 2013-11-30 23:22:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 13:28:12 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Myślę że Twoje reklama zaszkodził Agnieszce')

    Każesz mi przypuszczać, że jest wiele osób, które nigdy by nie głosowały w
    MT, gdyby nie ja - i jedynie aby zrobić na złość zagłosowały na kogoś
    innego niż Aga?
    Ależ wiem to nie od dziś, wszak króluje tutaj (w grupach) jak i w całej
    Polsce "pewna taka" specyficzna mentalność - głosować na najgorszą
    miernotę, byle nie ZA kimś, ale PRZECIW komuś. Takie głosowanie przecież
    (nawet bardziej niż głosowanie wprost) potwierdza, KTO był najlepszy - że
    była to właśnie Aga :-)

    PS. Prawdziwe zwycięstwo dopiero przed nią - mnóstwo propozycji występów
    :-)
    --
    XL

  • 10. Data: 2013-11-30 23:24:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 14:18:46 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Rozwinę link bo nie łapie o co Tobie chodzi:
    > http://www.fotosik.pl/search.php?search=nasza+c%F3re
    czka&CF=tak&CA=tak&CV=tak&CFF=tak
    > Cokolwiek byś nie pisała to jednak żadna gimnastyczka ani śpiewaczka nie wygrała.

    A gdzie tam byla śpiewaczka???

    > Ja akurat nie głosowałem ale występ tej kobiety która na piasku rysowała bardzo mi
    sie spodobał.

    Mnie też się spodobała - i tylko tyle. Jest ich na pęczki.
    https://www.google.pl/#q=rysowanie+piaskiem
    --
    XL