    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 17 Jan 2015 05:37:28 -0800 (PST)
    Subject: Analiza drenażu
    From: d...@g...com

    Hej, ostatnio firma robiła mi drenaż paskowy w domku podpiwniczonym, niestety nie
    mogłem przy tym być i jak wróciłem to zobaczyłem już przysypany rów.

    Chciałem jakoś sprawdzić jakość wykonanej roboty i jedyne co mogłem zrobić to włożyć
    do studzienki rewizyjnej kamerkę na kiju i zobaczyć jak wygląda wlot/wylot tych
    studzienek rewizyjnych. W większości przypadków stoi woda w rurach w około 60%
    wysokości rury (w samej studzience zawsze będzie stać bo dno studzienki jest ciut
    niżej)

    Już nie wiem co sądzić o tym drenażu, ale wydaje mi się, że o ile w samej studzience
    woda powinna stać to w rurach powinno jej nie być. Dodatkowo na brzegach jednej rury
    jest zaległa ziemia (wygląda jakby rura była nieszczelna)

    Drodzy forumowicze, czy możecie polecić jakąś dobrą firmę, która sprawdzi ten drenaż
    dokładniej (także czy rury nie są zgniecione) i postawi jednoznaczny werdykt?

    Mówiłem firmie budowlanej, że w rurach drenarskich jest woda i żeby to poprawili, ale
    zlewają mnie (za wykonanie drenażu już mają zapłacone).