  • 1. Data: 2012-04-13 22:57:09
    Temat: Ananas sobie...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ...ukorzeńcie:
    http://www.drosera.pl/forum/ananas-ukorzenianie-t84.
    html

    Właśnie się przymierzam do jednej pięknej kity ananasowej.

    Będzie jak znalazł
    roślinka na taras.
    --

    XL wiosenna

  • 2. Data: 2012-04-14 07:51:19
    Temat: Re: Ananas sobie...
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > ....ukorzeńcie:
    > http://www.drosera.pl/forum/ananas-ukorzenianie-t84.
    html

    > Właśnie się przymierzam do jednej pięknej kity ananasowej.

    Ta kita jest bardzo łykowata,włóknista.Musisz bardzo drobno posiekać,bo nie
    ugryziesz.Do jedzenia służy to grube,po obraniu skórki.

  • 3. Data: 2012-04-14 10:45:37
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    On 13 Kwi, 22:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
    rzenianie-t84.html

    > Właśnie się przymierzam do jednej pięknej kity ananasowej.

    Przerabiałam. Nie było się czym zachwycać ;-) Zwykła kwitnąca
    bilbergia bardziej cieszyła oko. ;-)

    Ania

  • 4. Data: 2012-04-14 12:34:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 05:51:19 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    html

    > Ta kita jest bardzo łykowata,włóknista.Musisz bardzo drobno posiekać,bo nie
    > ugryziesz.Do jedzenia służy to grube,po obraniu skórki.

    Mój drogi, wczoraj na kolację zjedliśmy z MŚK taki piękny, prawie
    dwukilogramowy owoc, a kita idzie do ukorzenienia własnie 3333-)
    --

    XL wiosenna

  • 5. Data: 2012-04-14 12:35:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 01:45:37 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    rzenianie-t84.html

    > Przerabiałam. Nie było się czym zachwycać ;-) Zwykła kwitnąca
    > bilbergia bardziej cieszyła oko. ;-)

    Kiedyś teść wyhodował półtorametrowej wysokości roślinkę, a co tam,
    spróbuję :-)

    --

    XL wiosenna