  • 1. Data: 2012-04-13 14:10:47
    Temat: Trawa i krzewy, mrowki - pytania
    Od: "Birmax" <P...@w...pl>

    Czy mozecie polecic jakies nawozy substancje, ktore poprawia jakosc i wyglad
    trawy oraz bukszpanu?
    Trawa - jest po zimie miejscami zolta, jakas taka wypalona. Czy mozna ja
    sypnac jakims nawozem? Moze zwykle napowietrzanie wystarczy?
    Bukszpan - mam male drzewka. Ale po zimie sa slabo zielone. Wrecz
    zolto-zielone. Czy mozna je jakos ratowac jakims nawozem?
    Moze macie jakies dobre rady dla amatora jak utrzymac w dobrym stanie trawe,
    drzewka bukszpanu i inne iglaki.

    Mam tez pytanie ad. mrowek. Czy macie jakies sprawdzone patenaty jak
    wykurzyc mrowki?
    Mam mrowki kolo domu. W ub. roku stworzyly nawet male kopce.
    Mam tez mrowki w domu. Ale te sa chyba jakies inne - mniejsze. Czy sa jakies
    sposoby jak wygodnic mrowki z domu. W domu sa dzieci to moze znacie jakies
    bezpieczne sposoby?

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2012-04-13 18:36:24
    Temat: Re: Trawa i krzewy, mrowki - pytania
    Od: " skryba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Birmax <P...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > sposoby jak wygodnic mrowki z domu. W domu sa dzieci to moze znacie jakies

    Swoim postem dowodzisz, że posługiwanie się klawiaturą
    nie sprawia Tobie problemu.
    Zatem google:
    Jak zwalczać mrówki w ogrodzie
    Jak zwalczać mrówki w domu
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3c2251d3be9e0ee
    .html
    Pozdrawiam bezpośrednio
    skryba wygdoniony

  • 3. Data: 2012-04-13 21:21:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 16:36:24 +0000 (UTC), skryba napisał(a):

    > Swoim postem dowodzisz, że posługiwanie się klawiaturą
    > nie sprawia Tobie problemu.
    > Zatem google:
    > Jak zwalczać mrówki w ogrodzie
    > Jak zwalczać mrówki w domu

    ...a najpierw "Jak podlewać trawnik i krzewy".
    Nawożenie to sprawa późniejsza.
    --

    XL wiosenna