  • 1. Data: 2010-11-28 22:33:39
    Temat: Ankrowanie / spinanie domów
    Od: " " <m...@g...pl>

    Witam!
    Poszukuję wszelkich materiałów na temat ankrowania/spinania budynków.
    Jakiej grubości stal, w jakim miejscu, itp..
    Wiem, że temat nie jest prosty, ale chciałbym się rozeznać co i jak,
    a niestety kilka godzin googlowania niewiele pomogło :(

    Namierzyłem książkę :
    "WZMACNIANIE KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH" Autorzy: E. Masłowski i D. Spiżewska
    Arkady 2000.
    Podejrzewam, że w niej znajdę odpowiedzi na interesujące mnie pytania.

    Czy znają Państwo inne pozycje na ten temat ?
    Czy może ktoś z forumowiczów posiada wiedzą i mógłbym mu zadać kila pytań ?
    A może ktoś wie pod jakim hasłem szukać odpowiedzi w języku angielskim ?

    Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc :)

  • 2. Data: 2010-11-30 11:02:18
    Temat: Re: Ankrowanie / spinanie domów
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > A może ktoś wie pod jakim hasłem szukać odpowiedzi w języku angielskim ?

    ITB wydalo instrukcje dotyczaca projektowania budynkow na terenach
    gorniczych- moze w niej cos bedzie.
    A jeszcze mozesz sprobowac w oddziale ITB gdzie szefem jest/byl Marian
    Kawulok --> http://www.itb.katowice.pl/osg.html

    Moze doradza ci jakas literature lub pogadaja...

    Przemek