  • 1. Data: 2010-10-17 17:21:41
    Temat: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    Poszukuje stojacej, jednootworowej baterii do umywalki. Zalezy mi aby
    zasieg wylewki byl wiekszy niz 12 cm. Byloby idealnie, gdyby stylem byla
    zblizona do Kludi Zenta - pasowalaby do wannowej -
    http://www.kludi.com/uk/produkte-situationen.php?id=
    860&serid=38&sit=1
    i kosztowala do 500 zl :-)

    Niestety zeby sprawdzic rozmiary armatury w sieci zwykle trzeba sie
    mocno naklikac. Moze ktos sie natknal lub mial podobny problem?

    DO tej pory znalazlem Villeroy & Boch Cult o zasiegu 13,5 cm jednak cena
    zwalila mnie z krzesla (ponad 1100 zl)
    http://www.sanitairwinkel.net/shop/images/272625.jpg

    oraz Armature Brylant
    http://www.grupa-armatura.pl/oferta/baterie/umywalko
    we/stojace/brylant___/
    ktora mnie jakos nie przekonuje wygladem.

    Powoli zaczynam sie zastanawiac nad kupieniem zlewozmywakowej :-)

    --
    NotBear

  • 2. Data: 2010-10-17 17:27:37
    Temat: Re: Bateria umywalkowa z dluga wylewka
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    NotBear <p...@i...pl> napisał(a):

    >Powoli zaczynam sie zastanawiac nad kupieniem zlewozmywakowej :-)

    A krotsze z odchylana koncowka? Wtedy strumien wody mozna skierowac bardziej na
    srodek umywalki.
    Chyba, ze chodzi o cos innego....

  • 3. Data: 2010-10-17 19:34:20
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2010-10-17 19:27, Przesmiewca pisze:
    > A krotsze z odchylana koncowka?

    Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
    widzialem tylko w bidetowych.

    --
    NotBear

  • 4. Data: 2010-10-17 20:57:23
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
    > widzialem tylko w bidetowych.

    Tak, wielu producentów ma w ofertach: baterie bidetowe.
    I nie panikuj, że to do mycia krocza - najczęściej, z tego co widziałem w
    sklepach, w serii producenckiej taka bateria bidetowa nie różni się niczym
    od zwykłej umywalkowej, poza tym, że ma właśnie końcówkę umożliwiającą
    kierowanie strumienia.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 5. Data: 2010-10-18 10:48:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-17 19:21, NotBear pisze:
    > Poszukuje stojacej, jednootworowej baterii do umywalki. Zalezy mi aby
    > zasieg wylewki byl wiekszy niz 12 cm.

    http://perfexim.com.pl/serwisy/nexe/rysunki/rys_3385
    .pdf

    KJ

  • 6. Data: 2010-10-18 19:08:10
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    NotBear <p...@i...pl> napisał(a):

    >Pewnie dalaby rade. Produkuje ktos takie? Do tej pory odchylane koncowki
    >widzialem tylko w bidetowych.

    Sa i to nie bidetowe, ale nie spodziewaj sie, ze bedziesz mogl sterowac strumieniem
    po calej umywalce. Zakres jest dosc ograniczony, ale pare cm da sie tym sposobem
    uzyskac.

  • 7. Data: 2010-10-19 08:41:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wpadnij do OBI tam sporo ciekawych rzeczy (beterie interesujące kształtem po znośnych
    cenach) zobaczysz.

    -----

  • 8. Data: 2010-10-19 20:37:52
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2010-10-18 12:48, KJ Siła Słów pisze:
    > http://perfexim.com.pl/serwisy/nexe/rysunki/rys_3385
    .pdf

    Dzieki, niestety to w zupelnie innym stylu i musialbym wymienic reszte
    armatury w lazience

    --
    NotBear

  • 9. Data: 2010-10-19 20:40:57
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2010-10-19 10:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wpadnij do OBI tam sporo ciekawych rzeczy (beterie interesujące kształtem po
    znośnych cenach) zobaczysz.

    Nie wiem jak w innych miastach, ale wroclawskie Obi (szczegolnie to przy
    Dlugiej) odstaja w dol od konkurencji. Ale bylem juz posadzony tutaj o
    reklamowanie innej sieci, wiec na tym zakoncze.

    Wiekszosc wyposazenia swojej lazienki kupilem wysylkowo.

    --
    NotBear