eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. › Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem
    jest temperatura poniżej 23.
    Date: Fri, 17 Dec 2010 07:24:04 +0100

    http://www.powerswitch.org.uk/forum/viewtopic.php?t=
    16835
    "Utrzymuję temperaturę 14st C, ubierając odzież termoaktywną i wełnę."
    "Wogóle nie grzeję w domu, za wyjątkiem piecyka na drewno... ostatniej zimy
    czułem się dobrze z temperaturą 12,5 C"
    "Nigdy nie włączam ogrzewania, dopóki temperatura nie spadnie do -8"
    "Ogrzewanie gazowe jest ustawione na 18 st C. Działa 12-14 godzin dziennie i
    utrzymuje temperaturę w zakresie 18-20C"
    "Moje mieszkanie ma 7-8 stopni w nieogrzewanych pomieszczeniach, 16 w
    pokoju, 11-14 w kuchni."
    "Nasz pokój z kuchenką węglową ma 18 C. Pokój w którym jestem ma 15, a nasza
    sypialnia tylko 12 C. Korytarz około 13. ... Nasz dom jest duży - 5
    sypialni." :-)))) ROTFL
    "Przebudowujemy dom i kiedy skończymy temperatura nie spadnie poniżej 16C,
    nawet bez ogrzewania... ...będziemy utrzymywać 18 może 19 stopni"
    "Nasza kuchnia ma około 10 porankami, co jest zaskakująco zimno. Zapalamy
    kuchnię na drewno kilka razy na wekend, kiedy jest porządnie zimno (-18 na
    zewnątrz)."

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/