  • 11. Data: 2021-12-03 21:51:27
    Temat: Re: Blackout
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 3 December 2021 at 21:36:42 UTC+1, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Nie chroni też przed zachorowaniem. Jest szansa, że zaszczepiony jeśli
    > zachoruje to przejdzie ją łagodniej - co potwierdzają już statystyki.
    >
    > TG
    From the 11/26/2021 release of VAERS data:
    Found 15,801 cases where Vaccination-to-Onset Delay is 0 to 100 days and Vaccine is
    COVID19 and Patient Died

    w Hameryce już prawie 16.000 zmarło po zaszczepieniu
    i każdy może czytac kartoteki zmarłych pacjentów
    i sprawdzic, czy zmarł po godzinie, czy na drugi dzień od zaszczepienia

    Ale szczepią nadal i mówią, że i talk by umarł, gdyby się zakaził,
    bo to forma eutanazji seniorów, którzy za dużo kosztują opieke społeczną
    a żyją i żyja i żyją

    W Hameryce nie kłamią

    https://www.medalerts.org/vaersdb/findfield.php?TABL
    E=ON&GROUP1=AGE&EVENTS=ON&VAX=COVID19&DIED=Yes&V2OCH
    ECKED=ON&V2OLOW=0&V2OHIGH=100

  • 12. Data: 2021-12-04 00:47:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ab7a62dc-a297-4d18-b116-5604816da085n@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > w Hameryce już prawie 16.000 zmarło po zaszczepieniu
    > i każdy może czytac kartoteki zmarłych pacjentów
    > i sprawdzic, czy zmarł po godzinie, czy na drugi dzień od
    > zaszczepienia

    ale milionom nic się nie stało.

    Można wziąć dwie tabletki które wejda w interakcję i przekręcić się.
    Albo zapomnieć się i napić po tabletce.

    Trzeba zrozumieć, że życie jest szalenie niebezpieczne.
    Jeszcze nikt nie wyszedł z niego żywy. Pompa staje, 6 minut i dobranoc.
    Defaultowo jest "o udało się jeszcze jeden dzień" a nie "należy się jak
    psu zupa"

    Tyle rzeczy może pójść nie tak w tym mega skomplikowanym organizmie.
    Aż dziw że to działa latami pomimo że ludzie piją i palą.

    Szczepienie, operacja, zabieg rydzyk fizyk. Każdy musi sam zadecydować.
    Miałem zapalenie oskrzeli i nie wyobrażam sobie mieć coś cięższego.
    Śmierć z głodu i niewydolności oddychania jest chyba najgorsza.

    Paru znajomych zabrał covid.

    --
    Piter

  • 13. Data: 2021-12-04 00:56:18
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 4 December 2021 at 00:47:27 UTC+1, PiteR wrote:
> [...]
    > Miałem zapalenie oskrzeli i nie wyobrażam sobie mieć coś cięższego.
    > Śmierć z głodu i niewydolności oddychania jest chyba najgorsza.

    wszystko cacy, ale oni nie zmarli po zaszczepieniu,
    tylko w wyniku zaszczepienia, jako skutek uboczny reakcji niepożądanej,

    a to robi różnicę, gdy Zenek zachęca do szczepień , wyrywa z tego miliardy, a żadnej
    odpowiedzialności nie przyjmuje za to że umrą po zaszczepieniu , od szczepionki

    a powinien każdej rodzinie zmarlego płacic po 10 milionów $$$
    to by ,mu się biznes przestał opłacać

    16.000 x 10 mln = 160 mld $ odszkodowań

    i Zenek by poszedł z torbami, zbierac puszki po smietnikach

  • 14. Data: 2021-12-04 03:48:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 00:47:27 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    > Miałem zapalenie oskrzeli i nie wyobrażam sobie mieć coś cięższego.
    > Śmierć z głodu i niewydolności oddychania jest chyba najgorsza.

    Zbadali dlaczego ludzie umierali po zaszczepieniu na zakrzepicę. Dane przedstawił
    Pfizer. Szczepionka jest bezpieczna. Jednak nie może być wstrzyknięta w naczynie
    krwionośne. Oczywiście takie większe bo przy włosowych nie ma znaczenia. Są dwie
    metody robienia zastrzyków domięśniowych. Widać to na filmach jakie pokazują w tv.
    Jedna metoda to wbija igłę i wstrzykuje a druga wbija igłę pociąga za tłoczek żeby
    sprawdzić czy w strzykawce nie pojawi się krew co świadczy że koniec igły jest w
    naczyniu krwionośnym, i po sprawdzeniu wstrzykuje. Aspiracja to się nazywa. Część
    preparatów domięśniowych nie wymaga aspiracji chociaż dobra praktyka a kiedyś
    wymogiem było żeby robiona była zawsze. W raporcie Pfizera jak byk stoi napisane że
    zakrzepica po szczepieniu wynika z osobniczej skłonności do zakrzepicy która
    uruchamia nieprawidłowo zrobiony zastrzyk. Szczepionki nikogo nie zabiły? Zabili
    ludzie ktorzy robili szczepienia bo nie wiedzieli albo im się nie chciało. Mnie też
    chciala idiotka zrobić zastrzyk bez aspiracji. Ona nawet nie wiedziała że taka
    procedura istnieje. Jakaś farmaceutka z apteki. Ktoś kto sprzedaje zastrzyki nie wie
    jak je się robi. Spytałem czy robi z aspiracja. Debilka zrobiła wielkie oczy bo nie
    znała takiego określenia. Co ona na studiach robiła? Powiedzialem że tylko z
    aspiracja mi zrobi a ona z pozycji siły że nie. To się zacząłem zwijać. Gdzie pan
    idzie. Prawie odpowiedziałem że w pizdu bo debilka nie będzie mi robiła zastrzyku.
    Ale się trafił drugi pracownik apteki. On tez szczepił i na dodatek jak się okazało
    jest ratownikiem medycznym. Debilka z lekceważeniem że ja chcę z aspiracja, jak by to
    było może robienie loda, a facet ok. Pan usiądzie to zrobimy. I zrobił jak się
    należy. Po zastrzyku się chwilę czeka żeby w razie czegoś była blisko jakakolwiek
    pomoc. Słyszałem że durna cipa pyta jaka to aspiracja jak on mi zwyczajnie zastrzyk
    zrobił. A on jej odpowiedział że jak by się przyglądała to by zobaczyła że zanim
    wstrzyknął to pociągnął tłoczek. Coś co przedłużyło by szczepienie o pół sekundy czy
    sekundę a wynikające z niewiedzy albo lenistwa spowodowało śmierć tysięcy ludzi.

  • 15. Data: 2021-12-04 07:41:05
    Temat: Re: Blackout koguta
    Od: Runt <t...@s...prv>

    W dniu 2021-12-04 o 03:48, KANALIA* Zenek Kapelinder pluje:

    /bełkot idioty - ciach/

    pamietaj! masz trzymac swego tate za fiuta kiedy szczy!*

    to "odwet" za twoje wyzwiska na pl.soc.polityka.

    no krisy, janusze i inne marki - brońcie swego idola!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 16. Data: 2021-12-10 23:22:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > W tym tygodniu coś podobnego było praktycznie codziennie.
    > Coś się szykuje? Po co oni o tym piszą?

    Dziennikarzyny muszą z czegoś żyć. Wirus się znudził to wymyślili blackout.

    L.