  • 1. Data: 2012-07-10 23:31:56
    Temat: Borówka amerykańska
    Od: "naj12" <n...@g...pl>

    Witam
    Mam kilka dorodnych borówek amerykańskich. W tym roku obrodziły obficie.
    Jednak na dwóch krzewach więdną liście i owoce. Te które już dojrzały maja
    bardzo kwaśny smak. Na liściach nie ma śladu nalotów,zamierania, żółknięcia.
    Liście są bujne i zielone, ale zaczynają więdnąć. Co to może być?
    Pozdrowienia
    Jan

  • 2. Data: 2012-07-13 13:50:43
    Temat: Re: Borówka amerykańska

    naj12 <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bardzo kwaśny smak. Na liściach nie ma śladu nalotów,zamierania, żółknięcia.
    > Liście są bujne i zielone, ale zaczynają więdnąć. Co to może być?

    Na pędach miseczników/tarczników nie ma?

    Pozdrawiam zagadkowo
    skryba