  • 1. Data: 2022-03-18 17:34:31
    Temat: Bubel bez pozwolenia?
    Od: Runt <r...@e...prv>

    https://regiodom.pl/domow-bez-pozwolenia-nikt-nie-ch
    ce-budowac-boimy-sie-min-problemow-ze-sprzedaza/ar/c
    9-15829007

    1-wsza kicha:

    "Jeżeli w promieniu 200 m od planowanego domu nie ma odpowiedniej
    zabudowy, inwestor nie otrzyma ,,wuzetki".

    "Zgodnie z nowym prawem przy budowie domu bez pozwolenia do 70 m2
    inwestor musi złożyć oświadczenie, że stawia budynek w celu zaspokojenia
    własnych potrzeb mieszkaniowych. Za fałszywe oświadczenie grozi
    odpowiedzialność karna, czyli np. kara więzienia. W założeniu wymóg ten
    ma zapobiegać stawianiu całych osiedli domków przeznaczonych na
    sprzedaż. Przepisy te wzbudziły obawy, że osoba, która zbuduje dom, a
    potem sprzeda go, wynajmie komuś lub przekaże dzieciom, zostanie
    ukarana.Resort rozwoju zapewnia jednak, że tak się nie stanie."

    ktoś uwierzył? ;-)

    "Wydaje się, że w przypadku, gdy inwestycja ta będzie służyła dzieciom
    inwestora, bądź gdy inwestor przeniesie w przyszłości własność
    nieruchomości na dzieci, to także wówczas spełniona zostanie przesłanka
    zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych - odpisało ministerstwo w
    odpowiedzi na pytanie serwisu biznes.radiozet.pl."

    wydawac się to może babci, że ma 60 lat ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 2. Data: 2022-03-18 21:18:07
    Temat: Re: Bubel bez pozwolenia?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 marca 2022 o 17:34:34 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    > odpowiedzi na pytanie serwisu biznes.radiozet.pl."
    >
    > wydawac się to może babci, że ma 60 lat ;-)))

    Chuj cię to pizdziak vel runt dziura w dupie obchodzi jak w Londynie pod mostem
    mieszkasz. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

  • 3. Data: 2022-03-19 08:25:42
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-18 o 21:18, P S Y C H O L* Zenek Kapelinder ujada:

> [...]

    > Chuj cię to pizdziak vel runt dziura w dupie obchodzi jak w Londynie pod mostem
    mieszkasz. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! DO BUDY KUNDLU ZAWSZONY!*

    Internet pamięta KANALIO!*

    W dniu 2022-02-24 o 04:33, SOWIECKI PSYCHOPATA* Zenek Kapelinder UJADA
    NA PL.SOC.POLITYKA:

    > Putin oświadczył że nie naruszy granic republik separatystycznych z
    Ukrainą w związku z czym nie będzie okupacji Ukrainy. Poprosił
    ukraińskich żołnierzy żeby dali sobie spokój bo nie mają szans. Jeśli
    mogła się legalnie podzielić Jugosławia bo chcieli tego ludzie to może
    podzielić się Ukraina. To było moje zdanie. W dwóch nowych państwach
    poprawi się życie. Dostaną od Rosji pożyczki na rozwój. Za 5 lat to będą
    nowe lepsze dla ludzi państwa."

    > Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę
    prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć
    broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona
    to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast
    i wsi tylko składy broni i pasy startowe.

    Uważam że jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne
    państwo. I są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka
    możliwość a nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać.

    Ukraina wysłała wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu
    Ługańsiego i Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku?
    Słyszałeś że jak Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy
    raczej ludzie byli zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i
    podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego istnienia.

    Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili klauna i
    artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan wojenny
    żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie mięsa
    armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za uszami ale
    akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."