  • 1. Data: 2009-02-21 08:43:08
    Temat: Budowa budynku gospodarczego
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Na wiosne chcę się zabrac za budowe budynku "gospodarczego".
    Wymiary ok 6m*4m, do jednej ze scian doklejona wiata. Wysokość 2,5-3metry,
    strop drewniany, dach.
    Mam pytanie czy sciany tak niewielkiej budowli moge stawiać z
    suporeksu/porothermu ew. pustaków betonowych o grubosci 12cm. Czy konieczne
    są grubości 24cm?
    Na ścianach planuję dać normalny wieniec betonowy, fundamenty tez tradycyjne
    z bloczków.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-02-21 15:59:29
    Temat: Re: Budowa budynku gospodarczego
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > konieczne są grubości 24cm?
    > Na ścianach planuję dać normalny wieniec betonowy, fundamenty tez

    Wytrzymalosciowo spokojnie mozesz stawiac nawet pietrowy, buduje sie grubsze
    ze wzgledy na cieplo.
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl