  • 1. Data: 2020-05-08 22:25:37
    Temat: Cena energii
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Znajoma zrozpaczona przysłała mi mail ile przysłali jej do dopłacenia. Mieszkanie w
    bloku, 70m, sprzęt standardowy. Podobno dotychczasowe rachunki to ok. 150-200 na
    miesiąc. Podliczeniu okresu rozliczeniowego ma dopłacić prawie 900 a miesięcznie
    teraz będzie ok 350. Czy rzeczywiście tak wzrosły ceny prądu?
    K.
    Stay strong

  • 2. Data: 2020-05-08 22:31:09
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-08 o 22:25, Kadar pisze:
    > Czy rzeczywiście tak wzrosły ceny prądu?
    W Polsce czy w kraju dalekim? :-)

    Robert

  • 3. Data: 2020-05-08 22:54:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To u mnie ceny prądu spadły. Pierwszy miesiąc bez płacenia, drugi 60 złotych, kolejne
    po 120.

  • 4. Data: 2020-05-09 00:42:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 22:25:39 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:
> [...]
    miesiąc. Podliczeniu okresu rozliczeniowego ma dopłacić prawie 900 a miesięcznie
    teraz będzie ok 350. Czy rzeczywiście tak wzrosły ceny prądu?

    a gdzie tam. Ona albo zużywa tyle prądu na jakieś grzanie, albo ktoś zuzyw za nią :-)
    350 miesięcznie to są w bloku jakies straszne ilosci.

    b.

  • 5. Data: 2020-05-09 08:26:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Czy rzeczywiście tak wzrosły ceny prądu?

    Od stycznia wzrosły.
    Ale ok 10%.
    Znajomej coś z prognozami namieszali pewnie albo błędnie licznik odczytali. Niech
    prześlę Tobie wcześniejsze faktury i po ilości kWh sprawdź czy zużycie jej wzrosło.

  • 6. Data: 2020-05-09 10:13:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej nikt nie namieszał a twórca tego super tematu jest z bandy kodofilsko,
    pedofilsko platformowej. Tacy jak on prawdę powiedzą jak się pomylą.

  • 7. Data: 2020-05-09 10:22:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/05/2020 10:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > bandy kodofilsko, pedofilsko platformowej
    Zenuś się radykalizuje :D

  • 8. Data: 2020-05-09 11:45:17
    Od: e...@g...com

    Wzrosły ale nie o tyle.

  • 9. Data: 2020-05-09 14:34:32
    Temat: Re: Cena energii - zenus bluzga
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Raczej nikt nie namieszał a twórca tego super tematu jest z bandy kodofilsko,
    pedofilsko platformowej. Tacy jak on prawdę powiedzą jak się pomylą.

    Brawo zenusiu! brawo! Brakowało mi twoich "gienialnych" wyzwisk!
    Ciebie mozna czytać usque ad nauseam a lepszego dowodu, że wyborcy PiS
    ofiary gonorei nie trzeba ;-)))
    zenusiu, taki jak ty un sot savant est sot plus qu'un sot ignorant.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 10. Data: 2020-05-09 14:34:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:r95p81$ng4$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak: