  • 11. Data: 2012-04-07 00:47:44
    Temat: Re: Ceramiczne kominy systemowe.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-01 22:17, Plumpi pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy poza Schiedlem, Leierem oraz Jawarem mozecie polecic jakies
    > niedrogie, a w miare dobre systemy kominowe ceramiczne, ocieplone dla
    > kotlów weglowych?
    > Moze jakiegos producenta dobrych i tanich ceramicznych wkladów kominowych?
    >
    > Z góry dziekuje.

    Mam/miałem sam nie wiem jak to nazwać Plewę. Pękł po 3 mies grzania i to
    nie jakiegoś intensywnego. Teraz stoi i czeka na rozpatrzenie reklamacji
    po czym wpycham doń kwasiaka. Nigdy więcej tego ceramicznego badziewia.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2012-04-07 13:39:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2012 00:47, Lewis pisze:

    > Mam/miałem sam nie wiem jak to nazwać Plewę. Pękł po 3 mies grzania i to
    > nie jakiegoś intensywnego. Teraz stoi i czeka na rozpatrzenie reklamacji
    > po czym wpycham doń kwasiaka. Nigdy więcej tego ceramicznego badziewia.

    A jesteś ABSOLUTNIE pewien, że nie popełniono błędu w montażu, o którym
    pisałem? (tj. przyklejenie przewodu kominowego do jego obudowy)

  • 13. Data: 2012-04-07 21:48:10
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-07 13:39, Andrzej Lawa pisze:

    > A jesteś ABSOLUTNIE pewien, że nie popełniono błędu w montażu, o którym
    > pisałem? (tj. przyklejenie przewodu kominowego do jego obudowy)

    Tak, sprawdzałem cały komin podczas jego budowy. Po wybudowaniu też
    widziałem jak jest zakończona czapka.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2012-04-07 21:59:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2012 21:48, Lewis pisze:

    > Tak, sprawdzałem cały komin podczas jego budowy. Po wybudowaniu też
    > widziałem jak jest zakończona czapka.

    No to może jakaś wadliwa sztuka albo kiepski producent...

    Powodzenia w reklamowaniu.

  • 15. Data: 2012-04-07 22:38:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-07 21:59, Andrzej Lawa pisze:

    > No to może jakaś wadliwa sztuka albo kiepski producent...
    >
    > Powodzenia w reklamowaniu.

    Zobaczymy, zgłosiłem, przyjechali zrobili zdjęcia i teraz czekać aż coś
    napiszą. Mam nadzieję ze rozwiążą to zadowalająco. Producent Plewa, więc
    nie jakiś podrzędny chałturnik.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2012-04-07 23:55:45
    Od: <news>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > No to może jakaś wadliwa sztuka albo kiepski producent...

    To najpewniej teraz taką lichą ceramikę robią, bo weź mi pokaż wkład
    ceramiczny jakiegoś komina systemowego który jest odporny na temperaturę
    1000C?
    Wszystkie jakie widziałem podają temperaturę maksymalną 650C, więc nic
    dziwnego ze pękają.
    Jeszcze trochę a zaczną robić kominy na max 100C

  • 17. Data: 2012-04-08 00:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2012 23:55, news pisze:

    > Wszystkie jakie widziałem podają temperaturę maksymalną 650C, więc nic
    > dziwnego ze pękają.
    > Jeszcze trochę a zaczną robić kominy na max 100C

    Cóż, biorąc pod uwagę modę na piece kondensacyjne... ;)