  • 1. Data: 2012-04-01 17:51:07
    Temat: Prysznic - jaki spadek podlogi?
    Od: "_THX." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaki spadek w % dalibyście dla gresu pod prysznicem (bez brodzika)?

  • 2. Data: 2012-04-01 19:15:05
    Temat: Re: Prysznic - jaki spadek podlogi?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 17:51:07 UTC+2 użytkownik _THX. napisał:
    > Jaki spadek w % dalibyście dla gresu pod prysznicem (bez brodzika)?

    Ja mam ok 2,5cm na metrze, jest OK. Kafle scienne ciete pod takim samym katem -
    wogole nie widac ze jest spadek, fuga jest rowna, nic nie podpada, wyglada b. ladnie
    :) Na poczatku zrobilem spadek 1cm i to bylo troche za malo.
    pozdr.

    --
    Adam