  • 1. Data: 2012-04-01 19:27:31
    Temat: Piła "ukośnica" co kupić
    Od: "M@T" <f...@...p.a.m.poczta.fm>

    Witam
    Planuje zakup ukośnicy. Używana będzie raczej sporadycznie, to jakieś
    sztachety dociąć, to altankę lub płocik pobudować.
    Popracuje to pewnie 2 tyg. w roku.
    Maksymalne co miałem do tej pory do pocięcia to beleczki 10x10cm budując
    altanę.
    Dzieci namawiają mnie, żeby im domek pobudować, pewnie namówię a cięcie
    wszystkiego ręką już mi brzydnie.
    Budżet około 500zł

    wyszukałem takie
    http://allegro.pl/ukosnica-pila-ukosna-1800w-z-posuw
    em-przecinarka-i2235973647.html
    http://allegro.pl/cmi-pila-ukosnica-przecinarka-z-po
    sowem-1800w-i2232777734.html
    http://allegro.pl/rexon-pila-ukosnica-przecinarka-z-
    posuwem-1800w-i2234525752.html

    Może ktoś coś wybrać, polecić coś innego.
    Kwota może być wyższa, w granicach rozsądku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-02 07:40:30
    Temat: Re: Piła "ukośnica" co kupić
    Od: lancellot <l...@w...pl>

    > Planuje zakup ukośnicy. Używana będzie raczej sporadycznie,

    Ostatnio poczyniłem podobny zakup w podobnej cenie.(630zł) Poszedłem
    jednak do sklepu aby obejrzeć z bliska. Porównałem sobie z Boschem 3x
    droższym. Fakt, jakość posuwu w boschu większa, ładniej to jeździ ale w
    Dexterze, który wybrałem zero luzu na max wyciągniętej prowadnicy. I w
    zasadzie tylko ten luz można sprawdzić.
    Niestety mojego modelu nie ma nigdzie w sieci. Jednak jest podobny do
    urządzeń z Twoich linków, 250mm tarcza, posuw (i laserek!)
    Laserek śmieszna rzecz, ale skubany się przydaje, przyspiesza pracę.

    Myślę, że wszystkie w.w. reprezentują podobną jakość. Pochodzą z
    zaprzyjaźnionych fabryk ;)

    Pozdrawiam.