  • 1. Data: 2012-03-31 20:08:09
    Temat: białe listywy przypodłogowe
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    witam
    czy to jest drewno czy mdf
    instaluje się to na klej ? bo jakoś nie wydaje mi się ze na gwożdzie lub
    wkręty bo będzie to widać, a technologicznie raczej nie ma maskownicy

    ktoś to stosuje i poleca? (białe, mat? połysk?)
    jak to sie spisuje w użytkowaniu ?

    michal

  • 2. Data: 2012-03-31 20:48:34
    Temat: Re: białe listywy przypodłogowe
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wkręty bo będzie to widać, a technologicznie raczej nie ma maskownicy
    >
    > ktoś to stosuje i poleca? (białe, mat? połysk?)

    Mam biały dom. Powiedz mi z czego on jest zbudowany i jak się będzie
    spisywał w użytkowaniu? :)

  • 3. Data: 2012-04-01 01:11:38
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przeważnie mdf
    montuje sie na klej

    wyglada dobrze spisuje sie dobrze tylko trzeba odkurzac no i raczej nie do
    pomieszczen gdzie masz tluste opary - chyba ze lubisz pozycje "na kolankach"

    rt

    http://decore-meble.pl
    Meble drewniane Warszawa