  • 51. Data: 2020-08-03 15:12:37
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Spróbuj zamiast neostrady ten serwer:
    > freenews.netfront.net

    U mnie działa, z Polski. Z Hiszpanii też będzie, bo
    z punktu widzenia serwera (Hongkong) to bez różnicy.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2020-08-03 15:32:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.08.2020 10:49, Kadar Oszmanski wrote:

    > pl.misc.budowanie
    > K.

    Nie grupę, a serwer jaki wpisałeś !!!

  • 53. Data: 2020-08-03 15:38:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.08.2020 11:12, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nie można się połączyć, bo takiego serwera nie ma. A ja przecież
    > wyraźnie pisałem, jakiego serwera użyć -- news.neostrada.pl.

    On sobie robi z nas jaja.

  • 54. Data: 2020-08-03 15:41:04
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    Nie porażka a klęska!
    Zainstalowałem i coś przyszło. Przyszło chyba
    wszystko od mojego pierwszego wpisu na grupie
    czyli ok. 150 tys. wpisów. Z tym sobie poradzę
    ale rozwaliłem sobie całą pocztę.
    Nie mogę wysyłać i nie mogę odbierać a to
    poważny problem.
    Mam roboty na całą noc.
    Pewnie następne wpisy już będą takie jak chcecie.
    Tak czy inaczej dzięki za pomoc.

    K.

  • 55. Data: 2020-08-03 15:42:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20200803105437.320af2b7@mateusz>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > To nie jest serwer, tylko adres (nazwa) grupy. Publicznym,
    > ogólnodostępnym serwerem jest np. nntp.aioe.org.

    Nie lansuj tego serwera bo bywa blokowany.
    Ludzie piszą i myślą, że są ignorowani a tymczasem
    nie widać ich postów.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 56. Data: 2020-08-03 15:46:24
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-03 o 14:42 +0100, PiteR napisał:

    > Nie lansuj tego serwera bo bywa blokowany.
    > Ludzie piszą i myślą, że są ignorowani a tymczasem
    > nie widać ich postów.

    Nie lansuję - podaję jako przykład. Przykład, który działa zawsze,
    zewsząd, na różnych portach i bez uwierzytelnienia.

    Mateusz

  • 57. Data: 2020-08-03 15:55:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:bb7a1cdd-3bdc-4fa6-bb23-c0950f530d81n@googlegr
    oups.com>
    user Kadar Oszmanski pisze tak:

> [...]
    > poważny problem.
    > Mam roboty na całą noc.
    > Pewnie następne wpisy już będą takie jak chcecie.

    Kadar nie musisz liczyć literek do 72. Po prostu enter pi razy oko.
    Bylebyś dawał tego entera. Z tego miejsca Ci dziękuje ze dajesz enter i
    dziękuję google, że ponownie nie wyprostowuje Twojego pisania w jedną
    długa linijkę.

    https://ibb.co/HVRMt9c

  • 58. Data: 2020-08-03 15:56:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20200803154624.08623b84@mateusz>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > bez uwierzytelnienia

    tzn?

  • 59. Data: 2020-08-03 16:07:19
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-03 o 14:56 +0100, PiteR napisał:
    > in <news:20200803154624.08623b84@mateusz>

    > tzn?

    https://tools.ietf.org/html/rfc4643

    Mateusz