  • 1. Data: 2013-05-28 08:26:35
    Temat: Czarna porzeczka też marnieje
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    Bardzo proszę o pomoc.
    Kilkanascie krzaczków, posadzone jesienią, znakomicie
    zazielenily sie wiosną, dużo kwiatków.

    Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
    tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

    Dać zdjęcia?

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2013-05-28 08:51:26
    Temat: Re: Czarna porzeczka też marnieje
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-05-28 08:26, Andrzej S polepszył wszystkim smak kawy:

    > Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
    > tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.
    >
    > Dać zdjęcia?

    Daj, daj! Nic tak nie poprawia humoru z rana , jak wiadomość, że u
    sąsiada też krowa padła;-)

    Zdroofka Johnny

    tera robie w
    tiszirtach:http://allegro.pl/autorskie-koszulki-john
    ny-ego-druga-gratis-i3280012169.html

  • 3. Data: 2013-05-28 13:42:26
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl>

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 08:26:35 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:
> [...]
    >

    > Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
    >
    > tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

    Czy wykonałeś ostre, wczesno-wiosenne cięcie przed ruszeniem soków w tych
    krzaczorach?
    Pozdrawiam technologicznie
    skryba

  • 4. Data: 2013-05-28 16:04:55
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2013-05-28 13:42, skrybaogrodowy pisze:

    > Czy wykonałeś ostre, wczesno-wiosenne cięcie przed ruszeniem soków w tych
    krzaczorach?
    > Pozdrawiam technologicznie
    > skryba

    Nie. Ale wczesna wiosna to nie byly krzaczory, a dopiero co
    przed zima posadzone badyle. Patrzylem, czy w ogóle wypuszcza listki.
    No i wypuscily i mialy sie bardzo dobrze, a tu masz.
    Nalezalo ciać?

    --
    A S

  • 5. Data: 2013-05-28 19:28:25
    Od: "Ozon" <s...@b...ru>

    Użytkownik "Andrzej S" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Ale wczesna wiosna to nie byly krzaczory, a dopiero co
    > przed zima posadzone badyle. Patrzylem, czy w ogóle wypuszcza listki.
    > No i wypuscily i mialy sie bardzo dobrze, a tu masz.
    > Nalezalo ciać?

    Może masz taką odmianę?
    Ja mam obok siebie gęsty, zielony krzak, a obok prawie że gołe badyle...
    Ale zaowocują jedne i drugie, całkiem wydajnie.

    Ozon

  • 6. Data: 2013-05-28 22:19:37
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
    > tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

    Przypuszczam, że sadziłeś z gołym korzeniem. Należało przyciąć na dwa, trzy
    oczka. Wypuściły liście i kwiaty, ale nie miały dość korzeni, żeby to
    wykarmić.
    Jak się kupuje czarną porzeczkę z gołym korzeniem, to trzeba wczesną wiosną,
    albo jesienią mocno przyciąć, a uzyskane badyle posadzić (połowa badyla do
    ziemii) do wilgotnej ziemii pod skosem . Utrzymywać w dużej wilgotności.
    Ukorzenią się i będą dodatkowe krzaczki.
    Te Twoje porzeczki, to ja bym przyciął jeszcze teraz.

    Leszek