  • 1. Data: 2012-09-20 19:53:02
    Temat: Czas trwania budowy- ciekawostka
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.travelplanet.pl/hotele/turcja/alanya/alan
    ya/annabella-diamond-hotel-spa/
    Budowa tego 5 cio gwiazdkowego hotelu zaczęła się w styczniu. Pierwsi turyści
    zakwaterowani zostali w czerwcu. Tempo budowy expresowe- 6 miechów taki budynek
    łącznie z wykończeniem i zagospodarowaniem terenu.
    Dla mnie szok. Wszystko naprawdę przyzwoicie zrobione.
    Rozmawiałem z Turkiem który ma sklep naprzeciwko hotelu- czasami na budowie pracowało
    jednocześnie ponad 200 osób.

  • 2. Data: 2012-09-21 07:55:47
    Temat: Re: Czas trwania budowy- ciekawostka
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    a tu masz 6 dni :
    http://www.youtube.com/watch?v=E76uJi744Do&feature=r
    elated
    nie udalo mi sie odszukac ale gdzie widzialem wideo na YT co kamera
    nagrywala calas budowy i skubancy od wylania fundamentow do konca w
    ekspresie - a ja ekipie na wybudowanie dalem stanu surowego 4 miesiace :)
    --
    .:Artur:.

  • 3. Data: 2012-09-21 10:13:31
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 21.09.2012 07:55, .:Artur:. pisze:
    > a tu masz 6 dni :
    > http://www.youtube.com/watch?v=E76uJi744Do&feature=r
    elated

    Ciekawe ile się u nich czeka na pozwolenie?

  • 4. Data: 2012-09-21 11:28:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    U mnie z okna od maja obserwuję budowę domu jednorodzinnego od zera a nawet
    jeszcze gorzej bo musieli wpierw usuwać ciężkim sprzętem część pozostałości
    fundamentów po poprzednim budynku.
    Zaczęli pod koniec maja. Dzisiaj jest to juz budynek przykryty, z elewacją,
    i oknami. Właśnie widzę że monterzy montują wieszaki pod wymienniki
    klimatyzatorów. W oknach rolety.
    Budynek spory, około 300m2 z potężnym garażem z wysokim wjazdem do którego
    wjedzie nawet TIR. Chyba ktoś ma łajbę i chce ją chować w tym garażu :)
    Z informacji jakie dotarły do nas inwestor zapłacił za całość pod klucz
    700tys zł a wykonuje to znana duża polska firma budowlana. Na budowie stał
    normalny dźwig (tydzień temu zdemontowali) a kręci się tu osób w porywach do
    30tu. Są dni kiedy w białych kaskach i krawatach chodzi tu 5-7 osób.
    Ale. Szczyty nie ocieplone, styropian na placki mimo że ściany murowane z
    ceramiki poryzowanej piuro-wpust. Jednego dnia robiony był szalunek, czy to
    płyta czy fundament czy słup, pod koniec dnia albo w następnym rano gruszka
    i w kolejnym dniu już na to stawiali kolejne elementy a nawet rozbierali te
    szalunki (tylko płyta była podparta długo). Widziałem też jak tną na dachu
    flexem i wszystko z obróbki leciało na membranę. Założe się że w niektórych
    miejscach sitko.

    Marek

  • 5. Data: 2012-09-23 12:34:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.09.2012 19:53, Kris pisze:
    > http://www.travelplanet.pl/hotele/turcja/alanya/alan
    ya/annabella-diamond-hotel-spa/
    > Budowa tego 5 cio gwiazdkowego hotelu zaczęła się w styczniu.

    Ciekaw jestem atmosfery... Może jestem przewrażliwiony, może tam mają
    jakieś lepsze materiały, ale generalnie przez rok po zwykłym remoncie
    obejmującym położenie nowych karton-gipsów, gipsowanie i malowanie
    pomieszczenia dla mnie cuchną. Mimo wietrzenia.

  • 6. Data: 2012-09-23 13:37:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 września 2012 12:34:53 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]
    >
    > obejmującym położenie nowych karton-gipsów, gipsowanie i malowanie
    >
    > pomieszczenia dla mnie cuchną. Mimo wietrzenia.

    Nic takiego tam nie odczuwaliśmy.