eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy Ceresit CX 20 trzeba gruntować przed malowaniem ścian wewnątrz mieszkania? › Czy Ceresit CX 20 trzeba gruntować przed malowaniem ścian wewnątrz mieszkania?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: netx <n...@g...pl>
    Subject: Czy Ceresit CX 20 trzeba gruntować przed malowaniem ścian wewnątrz
    mieszkania?
    Date: Sat, 24 Oct 2020 22:29:57 +0200

    Witam, mam nadzieję że to nie jest totalnie OT.
    Zdemontowałem boazerię w mieszkaniu w bloku. Było trochę wgłębień w
    ścianie po kołkach i w kilku miejscach zrobione wgłębienia pod deski
    (ściany nie były idealnie równe). Ubytki uzupełniłem Ceresitem CX 20 (to
    jest jakiś rodzaj zaprawy naprawczej, chyba z kilku różnych cementów),
    zmyłem ścianę mydłem malarskim, potem wodą (jest poprzednia farba na
    ścianie) i teraz:
    Mam pytanie czy przed malowaniem farbą lateksową białą (mam Beckers
    Designer White) należy zagruntować miejsca gdzie dałem Ceresit CX 20?
    Jaki grunt będzie odpowiedni? Chętnie jakiś którego nie trzeba
    rozcieńczać i od razu jest gotowy i w płynie - jeśli są takie (po tym
    Ceresit CX 20 mam dosyć proszków rozcieńczanych wodą). Będę kupował
    wysyłkowo z Allegro. Możecie polecić grunt albo może nie trzeba
    gruntować? Tylko chciałbym aby farba nie odpadła od tego Ceresitu za szybko.