  • 1. Data: 2023-02-28 02:54:49
    Temat: Czy cena prądu z Taurona wzrosła o 100% , bo rachunki tak, nawet więcej
    Od: a a <m...@g...com>

    Ile kosztuje 1kWh prądu z Tauronu brotto, all inclusive ?

    I dlaczego rachunki za prąd wzrosly o ponad 100% ?

  • 2. Data: 2023-02-28 06:37:33
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 28.02.2023 o 02:54, a a pisze:
    > Ile kosztuje 1kWh prądu z Tauronu brotto, all inclusive ?
    >
    > I dlaczego rachunki za prąd wzrosly o ponad 100% ?

    tak

  • 3. Data: 2023-02-28 23:57:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 28 February 2023 at 06:37:35 UTC+1, Ghost wrote:

    > tak
    czyli ile kosztuje brutto 1kWh w Tauronie ?

    Czy cena wzrosła o 100%
    rok do roku ?

    Placiłem 150 zl a teraz 400 zl co miesiąc bez ogrzewania prądem
    a to robi różnicę

  • 4. Data: 2023-03-01 15:17:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-02-28 o 02:54, a a pisze:

    > I dlaczego rachunki za prąd wzrosly o ponad 100% ?

    Za prąd nikt nie płaci

  • 5. Data: 2023-03-02 00:25:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 1 March 2023 at 15:18:00 UTC+1, Lisciasty wrote:
    > Za prąd nikt nie płaci
    Trzeba płacić za prąd bo wyłączą

  • 6. Data: 2023-03-02 07:05:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-03-2023 o 15:17, Lisciasty pisze:

    > Za prąd nikt nie płaci

    Prawidłowa odpowiedź jest taka - bo pis chce wyrwać więcej kasy od ludzi.
    Pewnie sfinansuje nią kolejne swoje przekręty.

  • 7. Data: 2023-03-02 07:06:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-03-02 o 00:25, a a pisze:
    > Trzeba płacić za prąd bo wyłączą

    A masz na fakturze napisane że płacisz za prąd? :>

  • 8. Data: 2023-03-02 16:51:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 2 March 2023 at 07:06:43 UTC+1, Lisciasty wrote:
    > A masz na fakturze napisane że płacisz za prąd? :>
    Za prąd się płaci w punkcie płatniczym

    A te świnie zapisały 10 kartek najmniejsza czcionką, aby nei dało się odczytac bez
    mikroskopu.
    Za to powinna być kara 10 mld zł i wywalenie całego zarządu, calego działu
    produkującego te syfiaste druki,
    bo oni traktują obywateli jak świnie.
    Na druku ma być ilośc zużytych kilowatów i cena za kilowat, dużą czcionką
    a wszystko pozostałe obywatel ma w doopie.

    Ale Jarek nie panuje nad Polską, bo gdyby panowal, to by sam od czytania 10 kartek
    maleńkim drukiem dostał takiej energii, żeby w minute cały zarząd Taurona wywalił.

    Bo to świnskie lekceważenie obywateli i ośmieszan ie ich w świecie, że mają mieć lupy
    w oczach aby to przeczytać,
    a jest unijna dyrektywa, jaki może być najmniejszy rozmiar czcionki w urzędowej
    korespondencji na terenie Lunii, ale Brokselka tez nad tym nie panuje, bo oni
    zarabiają miliony
    i dla nich 100.000 euro za prąd to pryszcz