  • 1. Data: 2023-02-28 03:45:23
    Temat: Prawdziwa bomba
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Placforma wyartykułowała drugi punkt swojego programu. Pierwszy jest znany od dawna i
    brzmi " odsunąć PiS od wladzy". Wracam do tematu głównego. Chodzi o kredyt na
    pierwsze mieszkanie z oprocentowaniem 0%, słowni zero %.
    https://www.domiporta.pl/informacje/a/kredyty-mieszk
    aniowe-0-proc-i-600-zl-doplaty-do-najmu-posypaly-sie
    -wyborcze-obietnice-5531
    Wszyscy związani kasa z budową sprzedażą i wynajmowaniem nowych nieruchomości
    powinni już stworzyć fudusz wspierający placforme w wyborach. Wszyscy rzuca sie na
    nowe mieszkania i rynek wtórny zniknie. Zwłaszcza że jak tutaj twierdzicie na rynku
    wtórnym same stare, rozwalające się z dziurawymi dachami zapleśniałe i zagrzybione
    nieruchomości. Jak to wziąć pod uwagę to faktycznie nikt mieszkania po waszych
    rodzicach i dziadkach ani kupić ani wynająć nie bedzie chciał. A że nawet za
    zrujnowane przez waszych rodzice i dziadków mieszkania jak je odziedziczyć je trzeba
    będzie płacić czynz, podatki itp to powstaną biura pośredniczące w znalezieniu takich
    co za opłatą będą chcieli ulżyć właścicielom i za opata przejąć ruderę.

  • 2. Data: 2023-02-28 10:24:07
    Temat: Re: Prawdziwa bomba
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Placforma

    Jesteś od zawsze PiSiorskim debilem :]

    Mają być również kredyty 0% na remonty i 600+ do dopłaty za wynajem.

    Możesz już wypierdalać. Nie zapomnij głosować na PiS i niech ci wybudują
    kościół 5m od twojej speluny, żebyś mógł codziennie się wkurwiać:]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-02-28 14:43:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 lutego 2023 o 10:24:33 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    >
    > Możesz już wypierdalać. Nie zapomnij głosować na PiS i niech ci wybudują
    > kościół 5m od twojej speluny, żebyś mógł codziennie się wkurwiać:]

    Ty za to kulturalny z nazywaniem mnie pisiorem. A może ja wierzący jestem i podoba mi
    się jak o szóstej dzwony mnie budzą. To zanim wstanę machnę różaniec. Nie zapominaj
    że moja speluna jest po twoich rodzicach albo dziadkach. Mieli przyzwolenie partii do
    której należeli na niszczenie kamieniczników. Palili w piecach podłoga, 25 lat nie
    pomalowali ścian. I pijani szczali na klatce schodowej.