  • 1. Data: 2010-11-20 14:17:24
    Temat: Czy sa takie zaluzje
    Od: "Strachu S." <s...@o...pl>

    Zaluzje do kuchni?
    By moc je zdejmowac i ... zanurzyc w wodzie z plynem do naczyn, lub w inny
    sposob latwo umyc?
    Mycie szczebelka po szczebelku nie wchodzi w gre, na poprzednim mieszkaniu juz
    to przerabialem.
    Zaluzja ma byc w kuchni, i niestety okno jest granica blatu roboczego -
    zaluzja moze czesto byc ubrudzona.
    Z roleta byloby pewnie latwiej - zdejmowac i umyc,oplukac.
    Ale rolety nie chce - roleta albo zaslania abo nie - jest "zerojedynkowa", i
    to dla mnie jest wada.
    Ja potrzebuje zaluzje dajace swiatla mniej lub wiecej, mozliwosc zasloniecia
    (sie) calkowitego, oraz nieskrepowanego przebywanai w kuchni (rola filtrowania
    przed ciekawskimi, niczym firana) z rownoczesnym wpuszczaniem swiatla
    dziennego.

    Czy sa zaluzje "zdejmowalne" lub inaczej pozwalajace sie latwo umyc?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2010-11-20 15:53:13
    Temat: Re: Czy sa takie zaluzje
    Od: "Yzedef" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zaluzje do kuchni?
    > Czy sa zaluzje "zdejmowalne" lub inaczej pozwalajace sie latwo umyc?

    Hej, polecam koledze cos takiego jak zaluzje drewniane, niech kolega wpisze
    to haselko w google i sobie popatrzy.. napewno jest wersja zdejmowana... w
    marketach tez cos takiego jest i mozna sobie obejrzec.

    Pzdr
    Yzedef

  • 3. Data: 2010-11-20 21:46:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 20 Nov 2010 16:53:13 +0100, Yzedef napisał(a):

    > Hej, polecam koledze cos takiego jak zaluzje drewniane, niech kolega wpisze
    > to haselko w google i sobie popatrzy.. napewno jest wersja zdejmowana... w
    > marketach tez cos takiego jest i mozna sobie obejrzec.

    Tylko, że z drewnianą to trzeba jak z jajkiem, bo się wypaczy.
    Raczej nie o to pytającemu chodziło...

    Znam co prawda kuchnię z takimi żaluzjami, ale nie są tam specjalnie
    narażone na zabrudzenie, zaś okna są na ogród i żaluzje są najczęściej
    podniesione.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-11-20 22:18:52
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > dziennego.
    >
    > Czy sa zaluzje "zdejmowalne" lub inaczej pozwalajace sie latwo umyc?

    Żeby to było mocno bezobsługowe to musiałaby to być żaluzja pomiędzy
    szybami. Niestety brud osadzajacy się z kuchni jest tłusty i IMHO nie da się
    tego wyczyścić "poprzez zanurzenie w wodzie z płynem" Coś takiego przeszłoby
    z użyciem płynów VC 150 lub VC 242 ale i tak trzebaby było przesunąć czymś
    po listewkach, chociażby szczoteczką

  • 5. Data: 2010-11-26 18:00:02
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

> [...]
    > dziennego.
    >
    > Czy sa zaluzje "zdejmowalne" lub inaczej pozwalajace sie latwo umyc?

    W jakimś stopniu rozwiązaniem byłaby roleta zewnętrzna, która ma szpary na
    łączeniu listw.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 6. Data: 2010-11-28 09:38:25
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "Strachu S." napisał w wiadomości grup

[...]

    Mam w kuchni żaluzje białe aluminiowe. Zdejmuję je z okna, zamontowane na
    specjalnych uchwytach, które można odpiąć, spryskuję płynem Sin-lux, po
    kilku minutach przecieram gąbką, spłukuję wodą i są czyste. Płyn Sin-lux
    do mycia żaluzji okazał się najlepszy.
    Pozdrawiam.