  • 11. Data: 2009-12-06 21:43:01
    Temat: Re: Czym zrobić dziury w scianach
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Albo raczej po rękach.
    > Niestety sam wiele lat temu to przećwiczyłem z malutką wiertareczką
    > firmy Celma o mocy 500W i skeciłem nadgarstek.

    Malutka Celma 500 jak ja nazwałeś jest najlepsza wiertarka jaka miał mój
    ojciec a teraz ja jej używam. Świetny sprzet. Mam wrazenie ze ma
    wiekszego powera niz moj B&D 700W.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2009-12-06 23:00:05
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "NICK" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam . Nie chce kuć młotami w scianach z bloczków , czysa takie duże
    > wyżynaczki tak zeby przeszła rura pcv 100
    > Pozdrawiam

    Jeżeli te "bloczki" to miękki materiał typu ytong lub gazobeton, to można to
    przecinać piłą. Kupisz sobie piłę "lisi ogon" i wytniesz. Możesz nawet sobie
    kupic taką piłę elektryczną.
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2009-12-07 08:40:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja w miejscu kucia przykładałem końcówke od centralnego odkurzacza i też
    > było czyściutko

    Mowa o cieciu - ale zadna z tych metod nie da 100% skutecznosci, pyl
    wszedzie wlezie, i z kazego worka wylezie.

  • 14. Data: 2009-12-07 18:48:44
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.uk.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > Jeżeli te "bloczki" to miękki materiał typu ytong lub gazobeton, to można
    > przecinać piłą. Kupisz sobie piłę "lisi ogon" i wytniesz. Możesz nawet

    Właśnie wczoraj miałem taką sprawę do zrobienia - otwór w gazobetonie
    zrobiłem posiadana otwornicą do puszek fi 80 mm a potem w kilka minut
    "rozwierciłem "na boki" do średnicy rury fi 110mm.

    Jurek

  • 15. Data: 2009-12-07 20:34:28
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Malutka Celma 500 jak ja nazwałeś jest najlepsza wiertarka jaka miał mój
    > ojciec a teraz ja jej używam. Świetny sprzet. Mam wrazenie ze ma
    > wiekszego powera niz moj B&D 700W.

    Bo ma bardzo dobrą przekładnię a do tego zmianę I/II bieg na manualu
    a nie jak teraźniejszy sprzęt na elektronice w spuście.
    Zawodowo używam właśnie Celm i nie ma lepszego sprzętu IMHO

    Mayky