  • 1. Data: 2009-12-06 14:09:12
    Temat: Czym zrobić dziury w scianach
    Od: "NICK" <n...@w...pl>

    Witam . Nie chce kuć młotami w scianach z bloczków , czysa takie duże
    wyżynaczki tak zeby przeszła rura pcv 100
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-12-06 14:40:21
    Temat: Re: Czym zrobić dziury w scianach
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    NICK pisze:
    > Witam . Nie chce kuć młotami w scianach z bloczków , czysa takie duże
    > wyżynaczki tak zeby przeszła rura pcv 100

    Są otwornice w rozmiarze 100. Kupisz w budowlanym sklepie bez problemu.
    Tyle, że parę złotych musisz wydać.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-12-06 15:33:50
    Od: "rafalz" <z...@s...op.pl>

    RudeBoy wrote:

    > Są otwornice w rozmiarze 100. Kupisz w budowlanym sklepie bez
    > problemu. Tyle, że parę złotych musisz wydać.

    Dlatego kupujesz za 10 zł wiertło do betonu i nawiercach troche dziur, potem
    przecinaszek do ręki i jazda.

    --
    rafal

  • 4. Data: 2009-12-06 16:44:04
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    rafalz pisze:

    > Dlatego kupujesz za 10 zł wiertło do betonu i nawiercach troche dziur, potem
    > przecinaszek do ręki i jazda.

    No proste!
    Ale kolega napisał, że nie chce kuć :) A przy tym rozwiązaniu będzie
    musiał troszkę młotkiem postukać.

  • 5. Data: 2009-12-06 17:29:36
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał
    > No proste!
    > Ale kolega napisał, że nie chce kuć :) A przy tym rozwiązaniu będzie
    > musiał troszkę młotkiem postukać.

    to bedzie bardziej wybijanie

    ja tez nie kułem jesli nie musialem - kucie niestety powoduje ładne
    kruszenie nie tylko tego co chcemy ale i sporego rewiru obok ;))) tynk i
    sciana zostają naruszone
    ja zawsze tne, kucie to ostatecznosc i tylko w juz wczesniej wycietym
    obszarze - efekty są duzo estetyczniejsze, robota lżejsza i mniej zniszczen

    --

    Sebastian

  • 6. Data: 2009-12-06 18:39:28
    Od: "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Są otwornice w rozmiarze 100. Kupisz w budowlanym sklepie bez problemu.
    > Tyle, że parę złotych musisz wydać.

    Niezapomnij o niezłej wiertarce koniecznie ze sprzęgłem, taka otwornica
    łatwo staje w otworze i jak tak stanie ze 3 razy byle wiertarce z
    plastikowymi trybami to po niej.

    ONYX
    Kraków
    ----------------

  • 7. Data: 2009-12-06 18:42:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ja zawsze tne, kucie to ostatecznosc i tylko w juz wczesniej wycietym
    > obszarze - efekty są duzo estetyczniejsze, robota lżejsza i mniej

    Ale sprzata zona?

  • 8. Data: 2009-12-06 19:11:07
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał
    > Ale sprzata zona?

    heheh - jest prosty sposób - bo pijesz do pylenia ? ;P

    przykleic tasmą malarską ze wszystkich stron luuuuuuuźną folię malarską jako
    namiocik ochronny i wsadzic w to łapska z kątówka ;)
    troche zabawy, ale czysciuuuuuuuutko ;)

    ja na szczescie cialem wszystko w stanie developerskim, na czysto musialem
    tylko raz i ta metoda sprawdziła się świetnie

    --

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-12-06 20:00:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    >
    > przykleic tasmą malarską ze wszystkich stron luuuuuuuźną folię malarską jako
    > namiocik ochronny i wsadzic w to łapska z kątówka ;)

    ja w miejscu kucia przykładałem końcówke od centralnego odkurzacza i też było
    czyściutko

  • 10. Data: 2009-12-06 21:24:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Niezapomnij o niezłej wiertarce koniecznie ze sprzęgłem, taka otwornica
    > łatwo staje w otworze i jak tak stanie ze 3 razy byle wiertarce z
    > plastikowymi trybami to po niej.

    Albo raczej po rękach.
    Niestety sam wiele lat temu to przećwiczyłem z malutką wiertareczką firmy
    Celma o mocy 500W i skeciłem nadgarstek.