  • 1. Data: 2009-12-06 16:05:58
    Temat: Miejskie cieplo w domu jednorodzinnym
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    jestem w trakcie poszukiwania domu do mieszkania,
    Znalazłem dom w pobliżu pierwszej petli tramwajowej na/w Bronowicach
    (to dla tych z Krakowa).
    Pytanie
    Czy ktoś przerabiał możliwość podłączenia domu do 'miejskiego' ciepła
    Ma to sens czy koszt podłączenia całej papierologi itd zwróci sie po
    30 latach

  • 2. Data: 2009-12-06 17:31:20
    Temat: Re: Miejskie cieplo w domu jednorodzinnym
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Dwie najwazniejsze sprawy: koszt gotowości do dostarczania ciepła i jego
    cena i druga sprawa to koszt budowy węzła.

  • 3. Data: 2009-12-06 20:04:20
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Sun, 6 Dec 2009 08:05:58 -0800 (PST), tall_30 napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś przerabiał możliwość podłączenia domu do 'miejskiego' ciepła
    > Ma to sens czy koszt podłączenia całej papierologi itd zwróci sie po

    Nie wiem jak jest w Krakowie. We Wrocławiu, jeżeli jest sieć to podłączenie
    jest za darmo.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 4. Data: 2009-12-06 21:56:01
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak jest w Krakowie. We Wrocławiu, jeżeli jest sieć to
    > podłączenie
    > jest za darmo.

    W Krakowie przede wszystkim słyszy się, że co większy przypał mrozu - pół
    miasta nie ma ciepła. Mieszkałem w Krakowie od stycznia 2006 do marca 2007
    i akurat mnie to "szczęście" nie spotkało ale właśnie w styczniu 2006 jak
    nocą spadało do -27 spora część miasta nie miała ciepła i była ciągnięta
    (lub uruchamiana) jakaś nitka awaryjna ze Skawiny.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2009-12-07 14:00:59
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2009-12-07 19:25, Zbigniew S pisze:
    > Wazniejsza od kosztu jest wygoda i nie zaleznosc.
    dobre, miejskie ciepło i niezalezność :)

  • 6. Data: 2009-12-07 14:32:19
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 6 Gru, 22:56, "Jackare" <j...@s...de.uk.pl> wrote:

    > W Krakowie przede wszystkim słyszy się, że co większy przypał mrozu - pół
    > miasta nie ma ciepła.

    uuu no to i pompa ciepła nie wydoli bez odpadowego ciepla...

    w kazdym razie warto zwrocic uwage czym grzeja sasiedzi albo gdzie
    przebiegaja miejskie rurociagi ;-)

    z.

  • 7. Data: 2009-12-07 18:25:16
    Od: Zbigniew S <b...@g...pl>