  • 1. Data: 2009-12-06 17:48:14
    Temat: Malowanie ściany - pytanko
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Witam mieszkam w bloku sciany zelbeton, zagruntowane unigruntem nie
    rozcienczonym, polozony 1 warsta gipsu i gladzi, zagruntowane gruntem
    dulux, pomalowane 2 razy lateksowa emulsia dulux jasny bez.. nie wiem
    czemu ale widac gdzie niegdzie smugi.. mysle ze jak przejade walkiem
    lekko 3 warstwe bedzie juz ok sufit malowalem inna farba wiec tylko
    sciany wchodza w gre.. tylko czy to nie bedzie samoboj ze farba po
    jakims czasie opadnie ?

  • 2. Data: 2009-12-06 22:08:50
    Temat: Re: Malowanie sciany - pytanko
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Maluj, az bedzie ok.
    Mialem to samo z farba lateksowa - malowalem 3, a gdzieniegdzie nawet 4
    razy. Widac, ten typ tak ma ;)

    Pzry,
    MW

  • 3. Data: 2009-12-07 17:39:38
    Od: "ArturZ" <a...@i...pl>

    ten typ Dulux, Beckersem pomalował byś 2 razy...........

  • 4. Data: 2009-12-07 19:30:58
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "ArturZ" <a...@i...pl> napisał

    > ten typ Dulux, Beckersem pomalował byś 2 razy...........

    Być może tak... jednak Beckers jest też 2 razy droższy ;)

    Swoją drogą tu na grupie pytałem i jednoznacznie stwierdzono, że wina leżała
    w zbyt szybkim malowaniu po położeniu gruntu (nie minęło 24 h).

    Pzdry,
    /\/\\/\/