  • 1. Data: 2009-03-25 13:11:57
    Temat: DANWEX
    Od: T...@W...PL

    Witam, ja kupiłam z Danwex skórzane kanapy - skóra Bycast,
    lakierowana, kupiłam całą skórzaną w nadziei, że posłuży mi chociaż 5
    lat. Niestety juz po 3 tygodniach wyglądało to wszytko strasznie. Mam
    krzesła skórzane innej firmy i to jest skóra. Skóra z Danwex-u jest
    strasznej jakości - sztywna i łapie wszelki brud. Zgłosiłam
    reklamację, czekam na rozpatrzenie, zobaczymy jak sie spiszą. Odezwę
    się jak obsłużą mnie reklamacyjnie.
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2009-04-22 13:34:41
    Temat: Re: DANWEX
    Od: T...@W...PL

    On 25 Mar, 15:11, T...@W...PL wrote:
> [...]
    > strasznej jakości - sztywna i łapie wszelki brud. Zgłosiłam
    > reklamację, czekam na rozpatrzenie, zobaczymy jak sie spiszą. Odezwę

    Niestety minął 1 mies. a Sumatra ze Szczecina milczy. To u nich
    zakupiłam i reklamowałam mebel. Jak czytałam skargi innych
    forumowiczów na załatwianie reklamacji to byłam pewna, że mnie to nie
    spotka. Niestety spotkało.