  • 1. Data: 2009-09-01 08:30:05
    Temat: Da się naprawić lodówkę?
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

    Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
    Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
    A wy co myślicie?
    Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
    Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 2. Data: 2009-09-01 09:46:40
    Temat: Re: Da się naprawić lodówkę?
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Czytam to forum i podobne i wedlug opini uzytkownikow
    Whirpool to chyba najgorsza marka jaka mozna kupic.Tak wiec chociazby z
    tego powodu dalbym sobie spokoj z naprawa.

  • 3. Data: 2009-09-01 10:36:03
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> wrote in message
    [...]
    > Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.

    Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba
    najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga wymiana
    na lodowke innego producenta.

    Qwinto

  • 4. Data: 2009-09-01 12:43:02
    Od: Stiv32 <s...@p...fm>

    Lagoda pisze:
> [...]
    > Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...
    > Lodówka warta zachodu, Whirpool taka duuża mocna, 4-letnia.
    Ma racje - w najnowszych lodówkach rurki są zatopione za ścianką w
    warstwie pianki, można się do nich dostać po wywaleniu pianki i
    uszczelnić - ale nie zapiankujesz z powrotem tak dobrze jak fabryka, i
    nie wiesz dokładnie gdzie pruć. Koszt naprawy w moim przypadku serwisant
    określił na 600 zł bez gwarancj że nie puści w innym miejscu -
    zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją
    (podstawowy warunek zakupu)

  • 5. Data: 2009-09-01 15:35:09
    Od: "Le5zek" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Stiv32" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > zrezygnowałem i poszukałem następnej lodówki z 5 letnią gwarancją
    > (podstawowy warunek zakupu)

    Dokładnie to należy zrobić.
    Przy okazji radzę również unikać Aristonów (i Indesitów - bo to ten sam
    producent).

    --

    Le5zek Grelak

  • 6. Data: 2009-09-01 17:21:00
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Qwinto <q...@g...pl> wrote:

    > Whirpool nie jest wart zachodu. Nieszczelny uklad to chyba
    > najpopularniejsza awaria tej marki jesli chodzi o lodowki. Pomaga
    > wymiana na lodowke innego producenta.

    niestety, ale nie. To najpopularniejsza awaria dowolnej współczesnej
    lodówki, szczegóły opisał kol. Stiv32, ja dodam tylko, że moim
    rodzicom rozszczelnił sie Polar zaraz po upływie gwarancji.
    Fachowiec powiedział to samo: może zrobić za 200zł, ale nie daje
    gwarancji, że się znów nie rozszczelni. Coś tam polutował, nabił,
    skasował 200zł i tak jak mówił, za pół roku znów czynnik zszedł.

    J.

  • 7. Data: 2009-09-01 18:04:56
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Lagoda pisze:
    > Instalacja jest nieszczlena-była napełniania i znowu wyciekło.
    > Pan serwisant powiedział ze nie da się uszczelnić, ale mu nie wierze.
    > A wy co myślicie?

    Że mógł mieć rację. U mnie było to samo, lodówka po dobiciu popracowała
    może ze 2 miesiące. Na szczęście serwisant zabrał lodówkę na części za
    symboliczne 50 zł.

    > Jakby znaleść nieszczelność tym samym sposobem co dziure w klimie w aucie...

    Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 8. Data: 2009-09-02 07:48:55
    Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>

> [...]
    > symboliczne 50 zł.

    > Kłopot w tym że znakomita większość rurek jest niedostępna.

    Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
    Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)
    --

    __________________________________________MAT_______

  • 9. Data: 2009-09-02 07:54:40
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
    wiadomości news:4a9e2374$1@news.home.net.pl...

    > Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
    > Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

    Wyjąć agregat, może się przydać - trzeba tylko zaczopować lub zalutować
    rurki. He..he, 50 zł z agregatem? To jest czysty biznes! Gros nieszczelności
    powstaje wskutek przebicia ostrym czubkiem noża przy ręcznym odszronianiu...

  • 10. Data: 2009-09-02 15:14:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Bardzo dziękuje wam za te wszystkie przygnębiające odpowiedzi...
    > Może poprostu napełnie ją i szybko sprzedam na Allegro ;-)

    Takie działanie nosiłoby znamiona oszustwa i nabywca miałby prawo podać cię
    do sądu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl