  • 1. Data: 2009-09-01 11:31:02
    Temat: buty skórzane
    Od: " " <b...@g...pl>

    czesc,

    mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w nich
    średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte" w miejscach gdzie
    się naturalnie zginają. Buty są brązowe a te przetarcia jakby białe. Do tej
    pory pastowałem je pastą bezbarwną, ostatnio spróbowałem brązową - bez zmian.
    Coś nie tak robię w kwestii konserwacji, czy kupiłem jakiś badziew? Są to
    Ecco, nie miałem do tej pory z tą firmą problemów. Te półbuty wyglądają gorzej
    niż inne 2-letnie czarne no-name...

  • 2. Data: 2009-09-01 17:23:10
    Temat: Re: buty skórzane
    Od: medea <e...@p...fm>

    b...@g...pl pisze:

> [...]
    > Ecco, nie miałem do tej pory z tą firmą problemów. Te półbuty wyglądają gorzej

    Reklamuj, może w Ecco potraktują Cię uczciwie.
    Ja miałam kiedyś ten sam problem z butami firmy Venezia kupionymi kilka
    lat temu za naprawdę sporą sumkę. W jednym miejscu od przetarcia zrobiła
    się dziura po 3 miesiącach niezbyt intensywnego noszenia. Reklamację mi
    odrzucili, że niby dziura powstała w wyniku ocierania się skóry o palec
    u nogi (hi hi, a niby co ten but ma robić, na półce za szybą stać?).
    Na co ja dożywotnio odrzuciłam ich sklep.

    Ewa

  • 3. Data: 2009-09-01 17:40:52
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    medea pisze:

> [...]
    > u nogi (hi hi, a niby co ten but ma robić, na półce za szybą stać?).
    > Na co ja dożywotnio odrzuciłam ich sklep.

    Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia.
    Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie
    "psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją.
    Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku
    wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem,
    przynajmniej w wydaniu damskim.
    Jeśli chodzi o meritum wątku: może te białe miejsca popryskać sprejem
    do konserwacji skóry/nubuku? Pomogło mi w przypadku butów zamszowych.
    --
    Basia

  • 4. Data: 2009-09-01 17:49:52
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    wrote:

    > czesc,
    >
    > mam taki problem - nabylem ok. 2 miesiące temu pólbuty skórzane, chdze w
    > nich średniointensywnie, ale już teraz są tak jakby "przetarte"

    One są przetarte, czy tylko wyglądają?
    Bo jak tylko wyglądają, to spróbuj je umys i zmienić pastę - kiedyś miałam
    buty, które fatalnie wyglądały po wypastowaniu pastą w paście:-), za to
    poprawiało im się po pastowaniu pastą w płynie (albo odwrotnie).
    Justyna

  • 5. Data: 2009-09-01 17:53:48
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    krys pisze:

> [...]
    > buty, które fatalnie wyglądały po wypastowaniu pastą w paście:-), za to
    > poprawiało im się po pastowaniu pastą w płynie (albo odwrotnie).

    Pasta w płynie z gąbeczką jest do niczego, wyglądają od razu jak stare,
    jedynie tradycyjna "pasta Kiwi but ożywi".
    --
    Basia

  • 6. Data: 2009-09-01 17:56:32
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Bbjk wrote:

    > Pasta w płynie z gąbeczką jest do niczego, wyglądają od razu jak stare,
    > jedynie tradycyjna "pasta Kiwi but ożywi".

    Pasta w płynie też może byc Kiwi. Masz prawo do własnej opinii na temat
    pasty i wyglądu butów, ja opisałam _swoje_ doświadczenia.
    Justyna

  • 7. Data: 2009-09-01 18:00:19
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    krys pisze:

    > Pasta w płynie też może byc Kiwi. Masz prawo do własnej opinii na temat
    > pasty i wyglądu butów, ja opisałam _swoje_ doświadczenia.

    A ja je potwierdziłam _swoimi_, vide: (albo odwrotnie).
    --
    B.

  • 8. Data: 2009-09-01 18:03:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Bbjk wrote:

    > A ja je potwierdziłam _swoimi_, vide: (albo odwrotnie).

    (albo odwrotnie) zostało wstawione, ponieważ nie pamiętam, co "uzdrowiło"
    tamte buty, na pewno była to zmiana pasty, ale w która strone ta zmiana
    zaszła - nie pamiętam.
    Justyna

  • 9. Data: 2009-09-01 19:03:02
    Od: medea <e...@p...fm>

    Bbjk pisze:

    > Bo Venezia robi chyba buty do jeżdżenia samochodem, a nie do chodzenia.

    Ha! Kiedy ja głównie jeździłam w nich samochodem. Ot, paradoks.

    > Są ładne, kolorowe, mięciutkie, ale rzeczywiście po krótkim czasie
    > "psują się", niemniej je lubię, mimo opinii o trwałości zgodnej z Twoją.

    Ja już nigdy więcej nie kupię, postanowiłam.

    > Natomiast buty Ecco są imho bardzo trwałe (testowane na dziecku
    > wielokrotnie), ale niestety idzie to w parze z fatalnym wzornictwem,
    > przynajmniej w wydaniu damskim.

    To niestety prawda. Wygodne dosyć są, ale nigdy nie mogę wybrać nic
    ładnego. A na kompromis przy tych cenach nie pójdę.

    Pozdrawiam
    Ewa