  • 61. Data: 2024-05-03 12:10:28
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2024 11:56:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > Co widać na ulicach - ciężko już spalinkę spotkać:P

    Jak najbardziej. W Zielonej musisz się mocno starać aby pojechać
    spalinowym busem, trolu. A co do taksówek, co trzecia jest elektrykiem.
    Trol bez trudu zignoruje fakt że BEV przybywa i będzie przybywać aż do
    całkowitego zmarginalizowania ICB. Zamiast tego zauważy że BEV ciągle
    jest mniej i cieszy się z tego jak dzieciak któremu udało się fajnie
    pierdnąć. Trol mało się przejmuje spójnością swojej argumentacji i dla
    niego "mało" jest kontrargumentem dla "przybywa".
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 62. Data: 2024-05-03 12:10:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 09:49, Cavallino pisze:

    > Nie wiem czy wolą, ale strach i niedouczenie wygrywa.
    > Ciemnota jest powszechna w każdej dziedzinie.

    Fascynuje mnie Twoja buta i arogancja.

    Mieszkam w bloku i nie zarabiam średniej krajowej.

    Ja chciałbym mieć elektryka i nawet mógłbym się wypruć z kasy i go kupić
    ale on nie spełnia moich wymogów funkcjonalności.

    Kupiłbym jako drugie auto do miasta małe wozidełko nawet takie
    meleksowate (do 50km/h) ale ich producenci nie oferują bo wolą 2 tonowe
    SUVy produkować.

  • 63. Data: 2024-05-03 12:16:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak najbardziej. W Zielonej musisz się mocno starać aby pojechać
    > spalinowym busem, trolu.

    Ojojoj... A w temacie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2024-05-03 12:21:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 02.05.2024 o 22:30, io pisze:
    > A co to ma do wiatraka?

    To że producentom i lobbystom ekofaszystowskim wychodzi że będą skalować
    możliwości technologiczne do 2 tonowego SUVa aby cokolwiek sprzedać.

    Tymczasem rzeczywistość leży i KWICZY.
    Bo ani masowa produkcja nie obniżyła cen ani nie nastąpił postęp
    technologiczny w kwestii baterii.

    Popyt jest na małe, tanie elktryki do miasta ale biznesowo się to
    producentom nie spina.

  • 65. Data: 2024-05-03 12:27:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 08:23, Cavallino pisze:
    > b) mimo przejścia na dogrzewania pompami ciepła nadal mam nadwyżki z
    > fotowoltaiki, więc nawet tych 27 groszy nie płacę.

    Napisz od razu że masz DOM z instalacją i ładujesz auto w dzień abo masz
    "magazyn"

    Kto bogatemu zabroni ;-)

    Propaganda była taka że elektryki stanieją przez masową produkcję a
    baterie będą x razy pojemniejsze.

    Gdyby było to sam wziąłbym kredyt na elektryka bo to byłoby ROZSĄDNE.

  • 66. Data: 2024-05-03 12:31:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.05.2024 o 12:27, _Master_ pisze:

    > Napisz od razu że masz DOM z instalacją i ładujesz auto w dzień abo masz
    > "magazyn"

    Nie ma magazynu tylko pasożytuje na systemie energetycznym na starych
    zasadach.

    Równie dobrze mogę zaproponować rozwiązaie problemów z demografią i
    zusem - niech każdy zostanie mistrzem olimpijskim i żyje z emki
    olimpijskiej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2024-05-03 12:38:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2024 12:16:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ojojoj... A w temacie?

    Dokładnie w temacie. Uwagi o trolach są gratis. Wiemy, wiemy,
    szczepionki nie działają, BEV są zemstą Unii, ludzie nie wylądowali na
    księżycu, klimat mamy świetny a w ogóle to Ziemia jest płaska. A ty
    będziesz ostatnim człowiekiem na świecie który będzie jeździł
    spaliniakiem. Bo tak i już.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 68. Data: 2024-05-03 12:39:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dokładnie w temacie.

    Chuj w temacie, bo rozmawiamy o samochodach a nie autobusach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 69. Data: 2024-05-03 12:47:54
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    W dniu 3.05.2024 o 12:00, _Master_ pisze:
    > Dostałeś fakty o załamaniu sprzedaży elektryków na zachodzie i wyniki
    > badać klientów w USA a przeciwstawiasz im swój ogląd.

    Załamanie sprzedaży powinno cieszyć potencjalnych kupujących.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 70. Data: 2024-05-03 13:51:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2024 12:39:26 +0200, Shrek napisał(a):

    > Chuj w temacie, bo rozmawiamy o samochodach a nie autobusach.

    Oj, racja. Przecież busy są na b a taksówki na t a nie na s jak
    samochody. Jak mogłem nie zauważyć...
    --
    Jacek
    I hate haters.