  • Data: 2018-05-09 20:09:55
    Temat: Dobór pompy do studni
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie za bardzo wiem jak ugryźć temat doboru pompy do studni, tak żeby mogła
    działać bez hydroforu i zasilała moją instalację nawadniajacą w ogrodzie.
    Mam instalację nawadniajacą pracującą w zakresie cińnień 1-4 bar.
    Zmierzyłem że podłączona do sieci (nie wiem jakie ciśnienie) pobiera 30l
    wody na minutę i w niecałą godzinę pobiera metr sześcienny wody i tyle na
    dzień wystarcza.
    Czy wystarczy pompa dająca ciśnienie powyżej 4 bar i maksymalnym poborze
    wody 30l na minutę?