  • 1. Data: 2013-08-30 15:34:34
    Temat: Dom 200 metrów - koszty ogrzania
    Od: Pawlos <p...@w...pl>

    Jest ogrzewanie:
    - węglowe
    - piec węglowy
    - kominek - gdzie rozprowadza ciepło po domu

  • 2. Data: 2013-08-30 16:20:10
    Temat: Re: Dom 200 metrów - koszty ogrzania
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 15:34:34 UTC+2 użytkownik Pawlos napisał:
    > Jest ogrzewanie:
    > - węglowe
    > - piec węglowy
    > - kominek - gdzie rozprowadza ciepło po domu

    Za mało danych.
    Koszt ogrzewania może wyjść 5000zł(brak ocieplenia, stare okna, stara instalacja CO
    itp)a możesz sie zmieścić w 2000zł(dobrze ocieplony budynek, nowa stolarka okienna,
    nowoczesna instalacja CO,)

  • 3. Data: 2013-08-30 19:31:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 30.08.2013 16:20, Kris pisze:

> [...]
    > instalacja CO itp)a możesz sie zmieścić w 2000zł(dobrze ocieplony budynek,
    > nowa stolarka okienna, nowoczesna instalacja CO,)

    Ni jeszcze jedna ważna kwestia - jedni lubią mieć w domu zimą 18C a inni
    uparcie podkręcają co 24C.

    PS: ZAWIJAJ WIERSZE!!!

  • 4. Data: 2013-08-30 20:20:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2013 19:31:42 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > PS: ZAWIJAJ WIERSZE!!!
    Nie zawijaj wierszy bo paluch mnie boli od przewijania tekstów z tak krótkimi
    wierszami.
    Nie wiem jak u Ciebie ale mój ekran w laptopie jest szerszy jak wyzszy i wygodniej
    więc czytrać długie wiersze.
    Takie pozawijane wg tzw netykiety to zajmuja cos koło 1/3 szerokości ekranu i
    iczytanie takich twórczosci jest mało wygodne
    ;)

    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Kilka dni temu jeszcze w podpisie coś o jakiś asshole miałes czy coś w tym stylu;))

  • 5. Data: 2013-08-31 02:45:00
    Od: k...@g...com

    > Ni jeszcze jedna ważna kwestia - jedni lubią mieć w domu zimą 18C a inni
    >
    > uparcie podkręcają co 24C.
    >

    > PS: ZAWIJAJ WIERSZE!!!
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    ZX Spectrum co ma 40 znaków w wierszu używasz że Ci przeszkadza?

  • 6. Data: 2013-08-31 11:01:40
    Od: Pawlos <p...@w...pl>

    W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20
    stopni, nie lubie miec gorąco
    Co przez cały rok za ogrzewanie ile mi wyjdzie
    I ile wam idzie ton wegla i drewna ??

  • 7. Data: 2013-08-31 23:38:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 11:01:40 UTC+2 użytkownik Pawlos napisał:
    > W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20
    >
    > stopni, nie lubie miec gorąco
    >
    > Co przez cały rok za ogrzewanie ile mi wyjdzie
    Albo 1500 albo 5000zł

    > I ile wam idzie ton wegla i drewna ??
    0ton węgla 15m3 drewna

  • 8. Data: 2013-08-31 23:42:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 02:45:00 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > ZX Spectrum co ma 40 znaków w wierszu używasz że Ci przeszkadza?

    Lawą się nie ma co przejmować to taki usenrtowy trol. Chamski troll.

  • 9. Data: 2013-09-04 09:37:13
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Pawlos <p...@w...pl> napisał(a):

    >W domu nowe okna, ocieplony styropianem, w domu wystarczy mi ok 19 -20

    U=1.3W/m2K a U=0.6 okna co robi kolosalna roznica. Nowe okna to
    lapidarne okreslenie, nic konkretnego.
    To samo "ocieplony styropianem" - mozna ocieplic 10cm, mozna dac
    trzydziestke XPSa. Sciany domu moga byc z zimnych silikatow
    albo cieplego porothermu, dom moze miec nieocieplony ze wszystkich
    stron balkon bezposrednio polaczony ze stropem i robiacy za zajebisty
    mostek termiczny, ciag grawitacyjny moze byc tak silny zima,
    ze bedzie wyrzucac przez kominy 30-40% ciepla - i tak dalej i tak dalej.
    Jest zbyt duzo skladowych zeby ktos ci prawidlowo oszacowal koszta.

  • 10. Data: 2013-09-04 20:49:54
    Od: "wo_Ohoo!" <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-31 23:42, Kris pisze:

    > Lawą się nie ma co przejmować to taki usenrtowy trol. Chamski troll.

    Trolling is a art anyway, good sir!

    --