  • 1. Data: 2013-08-30 09:53:28
    Temat: co na podłogę balkonu
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czeka mnie konserwacja balkonu blokowego. Czas zeszlifować starą farbę z
    listew metalowych i pomalować na nowo.
    Zeszlifować zabrudzoną zaprawę podłogę. I co dać na tę podłogę?
    Kafelki, to dodatkowy ciężar. A może jakąś żywicę?
    Podłoga jest ze spadem, więc coś co nie będzie spływało.
    Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic
    lub innych, nie kafelkowych elementów?

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

  • 2. Data: 2013-08-30 17:10:14
    Temat: Re: co na podłogę balkonu
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2013-08-30 09:53, Krycha wrote:
> [...]
    > [...]
    > Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic

    Po remoncie miałem czysty żywy beton i też główkowałem - stanęło
    na porządnym zagruntowaniu i pomalowaniu emalią chlorokauczukową.
    Po dwóch zimach wygląda, jakbym malował wczoraj (no, może trochę
    brudniej jest ;-)).

    --
    mrg

  • 3. Data: 2013-08-31 21:33:16
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-30 17:10, marrgol pisze:

> [...]
    > na porządnym zagruntowaniu i pomalowaniu emalią chlorokauczukową.
    > Po dwóch zimach wygląda, jakbym malował wczoraj (no, może trochę

    A czym gruntowałeś pod tą emalię?

    Krycha.

  • 4. Data: 2013-09-01 01:18:35
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2013-08-31 21:33, Krycha wrote:

    > A czym gruntowałeś pod tą emalię?

    Emulsją UNI-GRUNT Atlasa.

    --
    mrg

  • 5. Data: 2013-09-06 13:43:45
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >Podłoga jest ze spadem, więc coś co nie będzie spływało.
    >Czy ma ktoś z Was doświadczenia w użyciu na podłogę balkonu żywic

    Szukaj pod haslem Sikafloor.

  • 6. Data: 2013-09-06 23:36:50
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-06 13:43, Przesmiewca pisze:
    (...)

    > Szukaj pod haslem Sikafloor.

    Ciekawy produkt.
    Tylko duże opakowania i z tego powodu drogie jak na moje 2 m2 balkonu.
    Ale może jeszcze kiedyś skorzystam z tego produktu.
    W Castoramie chyba nie sprzedają, bo nie zaproponowali mi nic takiego,
    gdy pytałam.

    Krycha.

  • 7. Data: 2013-11-18 19:43:36
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Problem z odpornością na promieniowanie UV.

    -----