    From: "Piotrek" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Domek i wentylacja
    Date: Mon, 26 Oct 2009 09:29:32 +0100

    Witam, mam domek piętrowy z poddaszem o powierzchni uzytkowej ok 70m2.
    Chciałbym wsadzić do niego prostą wentylację mechaniczną z rekuperacją. Są
    takie centralki w ktowtach ok 2 - 3 tys zł na allegro (dospel) parametry ok
    200m3/h 150Pa. Planuję zamontować ją na strychu.
    Moje pytanie jak rozwiązać wyciąg i nawiew.
    W sumie powinno sie do kazdego pomieszczenia nawiew i wyciąg ale jak zwykle
    oszczędność podpowiada co innego :).
    Być może wystarczyłoby wykorzystać komin wentylacyjny z kuchni którym
    możnaby ciągnąć powietrze (kuchnia centralnie w domu). Nawiew zrobić np w
    sypialni i pokoju dziecka. Łazienka ma osobny wyciąg wentylatorem na
    zewnątrz załączany ze światłem. Pokój na poddaszu narazie nie wentyluję.

    Czy taki rozkład da radę?