  • 1. Data: 2011-12-10 19:33:22
    Temat: Fuga brokatowa
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Mojej TŻ spodobala sie fuga brokatowa. Fuga ma byc w lazience. Fugi kupilem
    normalne (nie epoksydowe), dobrane mniej wiecej pod kolor plytek: braz i bezowy.
    Cena brokatu w stacjonarnym sklepie to 50zl za maly woreczek 50 lub 100g. Na
    alledrogo znalazlem cos takiego: 1kg za 70zl link
    http://allegro.pl/brokat-sypki-zloto-do-farb-klejow-
    tynku-fug-1kg-i1978141835.html.
    Da rade?

    wygoglalem, ze brokat dodaje sie w proporcjach maks. 70g na 1kg fugi. Poprawnie?
    Fuga ma miec 2,5 mm. Kolor brokatu jeden zloty, czy jasniejszy do bezu i jakis
    miedziany ciemny do brazu?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2011-12-10 19:51:47
    Temat: Re: Fuga brokatowa
    Od: kranu <k...@l...pl>

    On 10.12.2011 20:33, ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > Poprawnie?
    > Fuga ma miec 2,5 mm. Kolor brokatu jeden zloty, czy jasniejszy do bezu i

    Pewnie wychodzi drożej, ale mi się dobrze sprzedaje gotowa fuga
    brokatowa z serii Atlas Artis Style i klienci są zadowoleni.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 3. Data: 2011-12-10 20:03:33
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie wychodzi drożej, ale mi się dobrze sprzedaje gotowa fuga brokatowa z
    > serii Atlas Artis Style i klienci są zadowoleni.

    no, przebitka w cenie ponad 2x. Poza tym mam juz kupiona zwykla fuge, dosc
    dobrze dobrana kolorystycznie z plytkami.

    Z.

  • 4. Data: 2011-12-10 21:06:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
    > Witam
    >
    > Mojej TŻ spodobala sie fuga brokatowa.

    łojezu....

  • 5. Data: 2011-12-10 22:46:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Gru, 21:03, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > no, przebitka w cenie ponad 2x. Poza tym mam juz kupiona zwykla fuge, dosc
    > dobrze dobrana kolorystycznie z plytkami.

    Wogole sie nie bedzie swiecic. Bedzie jak zwykla fuga z zapackana fuga
    brokatowa. Zero efektu. W malym WC mam fuge brokatowa ale ona ma sens
    tylko i wylacznie jak robisz fuge epoksydowa brokat zatopiony w masie.
    Niestety cholernie droga - za fuge plus brokat zaplacilem ze 300-350
    pln a kibelek ma 1,5m x 1,5m i plytki sa na polowie scian, do
    polowy ;) Doslownie pare sztuk kafel. Dodatkowo fugowanie epoksydem to
    masakra. Ja obklejalem wszystkie kafelki tak jak do malowania - tasma
    malarska, kazda kafelka, kazda fuga z dwoch stron. Inaczej zapomnij -
    zostawisz kropelke fugi na kafelce i na drugi dzien mozesz jedynie do
    niej podejsc szlifierka katowa :-) Mala kropelka wytrzymala u mnie
    przez 2 lata - do dzisiaj drze na niej szmate myjac te kafelki. Trzeba
    to w koncu uwalic - szlifierka bo nic innego tego cholerstwa nie
    bierze :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-12-11 19:12:11
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Adam" <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > przez 2 lata - do dzisiaj drze na niej szmate myjac te kafelki. Trzeba
    > to w koncu uwalic - szlifierka bo nic innego tego cholerstwa nie

    Coś mi się zdaje, że Ty distalem fugowałeś te płytki a nie spoiną epoksydową :)
    Świeże da się wyczyścić spirytusem lub specjalnym czyścikiem do żywic
    epoksydowych.
    Stwardniałe, faktycznie tylko mechanicznie. Mimo to, nigdy nie słyszałem żeby
    ktoś oklejał brzegi kafli przed fugowaniem. A co gdybyś miał mozaikę? :-D
    tu jest dobry opis jak położyć fugę epoksy:
    http://www.castorama.pl/porada/fugi-epoksydowe-uklad
    anie-fugowanie226/
    Ja tylko dodam, aby pamiętać o zaimpregnowaniu płytek, które tego wymagają,
    przed fugowaniem, np. gresu.
    Sąsiada kafelkarz o tym nie wiedział i poszedł chyba litr czystego spirytusu na
    czyszczenie...

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2011-12-11 21:07:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Gru, 20:12, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > Coś mi się zdaje, że Ty distalem fugowałeś te płytki a nie spoiną epoksydową :)

    ;)

> [...]
    > ktoś oklejał brzegi kafli przed fugowaniem. A co gdybyś miał mozaikę? :-D

    To bylo w malym kibelku (samo WC, z 1,5x1,5 i plytki tylko na polowie
    scian) - doslownie kilka plytek, naczytalem sie o epoksydzie i wolalem
    dmuchac na zimne i powiem szczerze ze to byl dobry pomysl ;) Jakbym
    tego nie obkleil to przypuszczalnie mialbym plytki do wymiany - bo one
    takie wzorzyste sa - cos a'la tynk kornik tylko bardziej gladkie te
    rowki :) Mozaiki w zyciu bym epoksydem nie zafugowal - moze za cienki
    jestem ;D
    pozdr.

    --
    Adam