  • Data: 2017-07-19 15:22:48
    Temat: Fundament pod nagrobek
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z braku pl.misc.nagrobki tutaj muszę się zapytać;)
    Nagrobek na grobie ziemnym (tzn nie ma wymurowanej piwnicy, trumna jest
    zakopana w ziemi)
    Jeden kamieniarz powiedział, że trzeba kopać i zalać ławy poniżej strefy
    przemarzania.
    Drugi mówi, że to błąd, bo jak się kiedyś przekrzywi, to nikt go nie
    ruszy. On od zawsze robi na 20 - 30 cm, ale dobrze zbroi. Jak kiedyś
    nagrobek siądzie z jednej strony, to bez problemu podlewaruje i wypoziomuje.
    Ja zgłupiałem, zawsze wydawało mi się, że powinien być głęboki. Teraz
    mam dylemat, bo teoretycznie jeden i drugi ma rację.
    Jakie jest Wasze zdanie?