  • 1. Data: 2015-06-05 08:42:06
    Temat: Furtka i domofon
    Od: Karol <k...@w...pl>

    Witam
    Jak naprawić zaczep w furtce bo jak się furtkę mocniej popchnie to sie
    otwiera, dopiero trzeba na klucz zamknac. I w ten sposob nie moge
    otworzyc z domu bo tak czy siak furtka jest otwarta.
    Zauwazylem ze jak nacisne przycisk otwierania na domofonie to ten jezyk
    przy furtce sie bardziej odchyla, a jak nie przyciskam to sie odchyla

  • 2. Data: 2015-06-05 12:17:35
    Temat: Re: Furtka i domofon
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 08:42:11 UTC+2 użytkownik Karol napisał:
    > Jak naprawić zaczep w furtce bo jak się furtkę mocniej popchnie to sie

    Wymienic zaczep. Na allegro kupisz wszystkie rodzaje. Moj w identyczny
    sposob padl po 3 latach uzytkowania :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-06-05 13:03:41
    Od: Karol <k...@w...pl>

    W dniu 2015-06-05 o 12:17, Adam Sz. pisze:

    > Wymienic zaczep. Na allegro kupisz wszystkie rodzaje. Moj w identyczny
    > sposob padl po 3 latach uzytkowania :)
    > pozdr.

    a mozesz podac stronke bo nei moge znalezc
    łątwo sie go odkreca? bo nie zwracalem na to uwagi

  • 4. Data: 2015-06-05 14:47:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 13:04:01 UTC+2 użytkownik Karol napisał:

    > a mozesz podac stronke bo nei moge znalezc
    > łątwo sie go odkreca? bo nie zwracalem na to uwagi

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =zaczep+elektro%2A&bmatch=s0-o-0113

    Czy latwo - zalezy od konstrukcji furtki. Ja mam osobna kasetke i wymiana
    zaczepu to odkrecenie dwoch srubek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2015-06-05 15:02:59
    Od: Karol <k...@w...pl>

    W dniu 2015-06-05 o 14:47, Adam Sz. pisze:

> [...]
    =zaczep+elektro%2A&bmatch=s0-o-0113

    > Czy latwo - zalezy od konstrukcji furtki. Ja mam osobna kasetke i wymiana

    Jak patrzyłem to po odkreceniu tych 2 srubek ida jakies kabelki juz
    zasniezale, wiec nie wiem czy mnie prad nie popiesci jak odlacze

  • 6. Data: 2015-06-05 15:13:50
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-05 o 15:02, Karol pisze:

    > Jak patrzyłem to po odkreceniu tych 2 srubek ida jakies kabelki juz
    > zasniezale, wiec nie wiem czy mnie prad nie popiesci jak odlacze

    jak nie będziesz odkręcał językiem to dasz radę :)
    zwykle to 12V...

    Łukasz

  • 7. Data: 2015-06-05 17:55:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 15:03:03 UTC+2 użytkownik Karol napisał:

    > Jak patrzyłem to po odkreceniu tych 2 srubek ida jakies kabelki juz
    > zasniezale, wiec nie wiem czy mnie prad nie popiesci jak odlacze

    Na spokojnie - jak Karol wspomnial - na 99% to bedzie bezpieczne 12V.
    A raczej na 100% - nikt normalny do slabo zabezpieczonego przed wilgocia
    urzadzenia zewnetrznego podlaczonego galwanicznie z czesto metalowa furtka
    nie doprowadzalby 230V :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2015-06-05 17:56:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 czerwca 2015 17:55:10 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na spokojnie - jak Karol wspomnial - na 99% to bedzie bezpieczne 12V.

    Tzn. wspominal dddddddd, nie Karol, sorry ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2015-06-05 20:02:53
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

> [...]
    > urzadzenia zewnetrznego podlaczonego galwanicznie z czesto metalowa furtka

    Jeszcze warto dodać że aby dotrało te 12V to jeszcze musi być "dowcipny" domownik,
    który we właściwym momencie naciśnie przycisk zwolnienia :-)

    --
    ZZ@private