  • 1. Data: 2015-06-01 19:56:50
    Temat: Tani, samowystarczalny, nic tylko brać
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://tech.wp.pl/kat,130036,title,Najbardziej-ekolo
    giczny-dom-na-swiecie-Oto-Ekokapsula-slowakow,wid,17
    591227,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2015-06-01 20:43:14
    Temat: Re: Tani, samowystarczalny, nic tylko brać
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Nawet niegłupie, ale jak zwykle pełno bzdur, których niedouczony
    dziennikarz nie wyłapał. Pojemna bateria 9,75Wh czyli tyle, ile
    4 akumulatorki AA? :> Śmigiełko co ma robić 750W, może i faktycznie
    tyle wydoli, ale pewnie przy wietrze 15 m/s, czyli nigdy.
    Panel słoneczny o uzysku 230W z metra kwadratowego, to też pocieszne.
    Jeszcze się okaże, że nie 10, ale 100 tysięcy i będziemy mieć
    w miarę wiarygodny artykuł ;)

    L.

  • 3. Data: 2015-06-02 13:25:09
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 19:56:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://tech.wp.pl/kat,130036,title,Najbardziej-ekolo
    giczny-dom-na-swiecie-Oto-Ekokapsula-slowakow,wid,17
    591227,wiadomosc.html

    Zrobilbym to wieksze, na bazie kontenera, mobilne - dla powodzian, pogorzelcow, albo
    hoteliki na imprezki plenerowe.

    bajcik

  • 4. Data: 2015-06-02 13:42:36
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-06-01 o 20:43, Lisciasty pisze:
    > Jeszcze się okaże, że nie 10, ale 100 tysięcy i będziemy mieć
    > w miarę wiarygodny artykuł ;)

    Oczywiście, że tak. Dziennikarzyna nie doczytał, że to 2400 $ to koszt
    transportu do USA, a nie kapsuły...
    Swoją drogą nie wiem czy to się jakoś szczególnie różni od przyczepy
    campingowej z dołożonymi "ekobajerami".

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2015-06-02 15:01:15
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 19:56:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://tech.wp.pl/kat,130036,title,Najbardziej-ekolo
    giczny-dom-na-swiecie-Oto-Ekokapsula-slowakow,wid,17
    591227,wiadomosc.html

    Rzekę powinni dodawać żeby było w czym prac i gary umyć. I wiadro ocynkowane w
    komplecie żeby kibelek było czym popłukać. To ma metraż mojej łazienki. Nie żebym się
    czepiał że na dwunastu metrach nie da się przeżyć. Od holenderskiej przyczepy do tego
    gówna jest przepaść.

  • 6. Data: 2015-06-02 22:40:08
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 2015-06-02 o 15:01, k...@g...com pisze:
> [...]
    czepiał że na dwunastu metrach nie da się przeżyć. Od holenderskiej przyczepy do tego

    https://www.facebook.com/ICMSChairman/videos/9582843
    94196938/?pnref=story