  • 1. Data: 2015-05-31 19:40:16
    Temat: Rozstaw krokwi na altankę
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Buduję altankę z dachem czterospadowym na planie kwadratu.
    Długość boku 3,5 metra.
    Planuję dać pełne deskowanie i gont bitumiczny.

    I teraz pytanie - czy wystarczy że dam tylko jedną krokiew w środku
    boku, nie licząc oczywiście krokwi narożnych?

    Krokwie planuję dać 5x10 cm. Nie będą się uginać deski między krokwiami,
    przy rozstawie ponad 1,5 metra?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2015-05-31 22:08:52
    Temat: Re: Rozstaw krokwi na altankę
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-05-31 o 19:40, wolim pisze:
> [...]
    > boku, nie licząc oczywiście krokwi narożnych?
    >
    > Krokwie planuję dać 5x10 cm. Nie będą się uginać deski między krokwiami,

    Dobra, pytanie nieaktualne. Nie pomyślałem, że nie mogę dać krokwi w
    środku boku, bo ciężko będzie połączyć osiem krokwi w szczycie dachu.
    Dam po dwie krokwie rozmieszczone symetrycznie po każdej stronie.

    Pozdrawiam,
    MW