  • 91. Data: 2012-03-06 20:10:33
    Temat: Re: Fuszerki i kapitalizm
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    news:jj30bq$sk7$1@news.task.gda.pl...

    > z drugiej strony nie chciałbyś systemu amerykańskiego gdzie wygrana sprawy
    > zależy od tego ile masz forsy, jak masz kasę to nawet ci sie może
    > morderstwo upiec.
    >
    > Sprawa Madoffa jest doskonałym przykładem że system amerykański też jest
    > polityczny, jego wsadzili dla postrachu albo dlatego ze nadepnął dużej
    > ilości wysokopostawionych a nie dawał zarobić innym wysokopostawionym.
    > Efekty szwindli z kredytami są o wiele poważniejsze niż drobne przekręty
    > Madoffa a jakoś żadna "koronowana" głowa nie poleciała.

    Marku ale ja sprawe Madoffa podalem jako przyklad sprawnego dzialania ( to
    ze dosc bogatym nadepnal na odcisk to fakt). Popatrz na Kluske u nas-
    okazuje sie ze chcialy go udupic krasnoludki. Popatrz na afere bodajze 4
    lutego na GPW (sprzed paru lat) kiedy kogo skazano i po jakim czasie- a
    goscie wyciagneli forse z przekretu bo im konta sad odblokowal.
    Popatrz jak dziala polskie sadownictwo ktore ma tylu samo sedziow co Niemcy
    tylko my mamy pewnie ze 2x mniej ludnosci....

    Odszkodowania w ameryce typu 1mln $ za oparzenie sie kawa Mc Donaldzie bo na
    kupku nie bylo napisu " napoj goracy" uwazam za kretynskie...choc jestem
    ciekaw ile czasu trwal caly proces w tej sprawie

  • 92. Data: 2012-03-07 01:12:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 20:18:23 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > I w sumie to nie wiem co kupuje...
    >
    > całkiem dobrze mogę dostawać jabłka spod kombinatu.
    >
    > Lepiej o rynku zrywności nie mów bo to jest sodoma i gomora.

    Ano jest i żadne urzędy tego nie zmienią. Constar też miał wszystkie
    sanepidowskie papiery cacy.
    Po jasny ch... więc cały ten sanepid, skoro on po prostu nie działa?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 93. Data: 2012-03-07 01:13:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 20:21:16 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > albo by sie dogadała i podzieliła rynek miedzy siebie sztucznie utrzymując
    > wysokei ceny i solidarnie robiac konsumentów w h.....

    Tak, oczywiście, bo przeciez nikt by nie wszedł z produktem lepszej
    jakości.

    Wiesz, jak Cię czytam, to tak, jabym rozmawiał ze starszymi osobami w
    okolicach 1989 roku. Było 'Panie, teraz to głód będzie, bo jak Rakowski
    ceny uwolnił, to przecież panie, taki prywaciarz zaraz ceny w sklepie
    podniesie i emeryta nie będzie stać nawet na bułkę!'

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 94. Data: 2012-03-07 01:14:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 15:53:54 +0100, rrr napisał(a):

    > Nie, wtedy jest raczej IMHO zadośćuczynienie.

    Owszem nie.

    > Jeśli posiada odpowiednie zezwolenia, a tu znów problem regulacji. :)

    A na ch... zezwolenia?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 95. Data: 2012-03-07 01:15:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 15:09:58 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pewnie - możemy też zmienić definicję "bezdomnych" na "dyslokowanych
    > obiboków", a definicję bandytów na osoby z rozstrojem nerwowym i
    > zlikwidujemy problem bezdomności i bandytyzmu ;->

    Oraz Andrzeja Lawę na mądregfo człowieka.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 96. Data: 2012-03-07 01:15:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 15:49:58 +0100, s_13 napisał(a):

    > ty jednak dureń jesteś...

    I zmieńmy definicję S)13 na anonimowego durnia :D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 97. Data: 2012-03-07 01:16:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 6 Mar 2012 20:35:10 +0100, Przemek napisał(a):

    > Adamie moim zdaniem to nie jest debilby zapis - tylko celowy bo praktycznie
    > uniemozliwia szerzej ludziom rzadanie odszkodowan od adwokatow, lekarzy
    > urzedasow....

    Debilny, wynika z czasów komuny, gdzie ważne było, żeby nikt nei zarobił.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356