  • Data: 2009-06-23 08:51:34
    Temat: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Na razie tylko teoretyzuję na temat przyszłego domu,
    pewnie minie jeszcze kilka lat zanim zacznę budować
    ale póki co wiedzę już zdobywam na zaś ;)

    Oglądałem wiele projektów domów i w większości
    widzę usilne próby upchnięcia w jakiś sposób garażu,
    a to pod wspólnym dachem razem z domem,
    czy też z boku ale odizolowane od części
    mieszkalnej i wszystko to wydaje mi się jakoś tak
    na siłę. Zastanawiam się nad umieszczeniem garażu
    pod budynkiem, z zalet widzę w tym oszczędność
    miejsca, dodatkowy bufor cieplny między gruntem
    a mieszkaniem, więcej miejsca w samym garażu.
    Z wad to pewnie większy koszt (ale o ile większy
    to nie wiem) i ewentualne problemy z wodą.
    Czy takie kombinowanie ma sens?

    Pozdrawiam
    L.