  • Data: 2009-06-23 21:23:17
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: "JKK" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h1r67l$hn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> smród spalin i paliwa

    > Możesz wyjaśnić skąd się bierze?

    Po pierwsze, to cytuj tak, żeby wiadomo było kogo pytasz.

    > masz 25 letnie auto, którym prosto z 300 km trasy wjeżdżasz do tego
    > "salonu"....

    Domniemania i osobiste wycieczki ?
    Jak dla mnie, to najbardziej smrodzą wcale nie 25-letnie diesle.

    > Domy raczej maja podwójne drzwi do garażu
    Raczej ... U wszystkich którzy tak mają,
    drzwi były pojedyńcze. Ew. już zamurowane z powodów j. w.

    > No chyba, że ktos lubi trzymac paliwo w kanistrach,
    Gdzie i w czym trzymasz paliwo do wykaszarki / kosiarki / glebogryzarki /
    odśnieżarki ?

    JKK