  • 1. Data: 2017-05-20 11:26:19
    Temat: Gdzie kupić taki mebel?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Potrzebny jest mi duży mebel (szer. do 130 cm,
    wys. do 260 cm, głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
    przechowywać pudełka o różnych wymiarach. Stąd półki
    powinny być przesuwalne co do ich wysokości.
    Dobrze gdyby mebel był zamykany na drzwi przesuwalne,
    ale może też być otwarty.
    Mebel ma stać w mieszkaniu, ale nie w wyeksponowanym
    miejscu.
    Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie
    wykonania mebla tylko dla mnie.

    Bardzo proszę o rady.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-05-20 17:46:29
    Temat: Re: Gdzie kupić taki mebel?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 20.05.2017 11:26:19 niejaki EZ napisał:
> [...]
    > miejscu.
    > Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    > czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

    miałem podobne wymagania i nigdzie gotowego takiego mebla nie dostaniesz
    więc swój zrobiłem sam z najtańszych płyt meblowych

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2017-05-20 19:59:46
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 11:26, EZ pisze:
> [...]
    > miejscu.
    > Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    > czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

    Zważając na fakt, że nie potrafisz nawet nazwać takiego mebla,
    należałoby przypuszczać, że potrzebuje go jakiś ułamek promila ludzi.
    Stąd prosta konkluzja, że takie meble nie są produkowane masowo, ergo -
    musisz go zamówić.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2017-07-01 16:50:51
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Saturday, May 20, 2017 at 11:26:35 AM UTC+2, EZ wrote:
    > głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
    > Stąd półki powinny być przesuwalne
    > nie chciałabym inwestować w zamówienie

    wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)
    cena samych prowadnic do wysuwanych pole/szuflad rosnie "mocno nieliniowo" wraz z
    dlugoscia... dodatkowo istotne jest ociazenie takiej polki...

    np. http://www.akcesoria.meble.pl/p26733,prowadnica-kulk
    owa-5321-110cm-60kg-wysuw-ponad-100-accuride.html

  • 5. Data: 2017-07-01 17:00:30
    Od: ws5 <w...@g...com>

    no i zapomnialem dopisac

    mozesz sobie sama zaprojektowac i wycenic... dostaniesz do montazu takie jak z Ikei
    ;)
    http://www.centrum.meble.pl/meble-na-wymiar/regaly-s
    zafy/

  • 6. Data: 2017-07-01 19:46:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 16:50:53 UTC+2 użytkownik ws5 napisał:

    > wg mnie malo realne jest zrobienie tego tanio (kupienie tym bardziej)

    Zrobienie tego jest banalnie proste. Z płyt meblowych najlepiej.
    Praktycznie w każdej hurtowni dotną mu na wymiar i okleją. Garść konfirmatów i złoży
    to do kupy.
    Najtańsza płyta to niewiele ponad 20zł/m2+ze 3zł za metr bieżący oklejenia
    Na szybko patrząc starczą mu 2-3 płyty meblowe.
    Regulacje wysokości półek załatwi czymś takim
    http://allegro.pl/podporka-metalowa-do-polek-meble-f
    i-5-mm-10-sztuk-i6303121847.html

> [...]
    >
    > np. http://www.akcesoria.meble.pl/p26733,prowadnica-kulk
    owa-5321-110cm-60kg-wysuw-ponad-100-accuride.html

    A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

  • 7. Data: 2017-07-02 21:10:51
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Saturday, July 1, 2017 at 7:46:27 PM UTC+2, Kris wrote:

    > A gdzie wyczytałeś że autor wątku prowadnice potrzebuje?

    faktycznie nie doczytalem ;)

    skojarzylo mi sie z wysuwalnymi, bo wlasnie dla siebie szukam...

    jesli nie musoi byc ladne, to np. jakis regal, np. 2x glebokosc 60

    https://allegro.pl/listing?string=rega%C5%82%20magaz
    ynowy%20120x60&order=p&bmatch=base-relevance-floki-5
    -nga-uni-1-2-0511

    albo ladniej zrobic / zamowic plyty meblowe