  • 1. Data: 2017-05-20 11:26:19
    Temat: Gdzie kupić taki mebel?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Potrzebny jest mi duży mebel (szer. do 130 cm,
    wys. do 260 cm, głęb. do 120 cm, w którym mogłabym
    przechowywać pudełka o różnych wymiarach. Stąd półki
    powinny być przesuwalne co do ich wysokości.
    Dobrze gdyby mebel był zamykany na drzwi przesuwalne,
    ale może też być otwarty.
    Mebel ma stać w mieszkaniu, ale nie w wyeksponowanym
    miejscu.
    Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie
    wykonania mebla tylko dla mnie.

    Bardzo proszę o rady.

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-05-20 17:46:29
    Temat: Re: Gdzie kupić taki mebel?
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 20.05.2017 11:26:19 niejaki EZ napisał:
> [...]
    > miejscu.
    > Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    > czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

    miałem podobne wymagania i nigdzie gotowego takiego mebla nie dostaniesz
    więc swój zrobiłem sam z najtańszych płyt meblowych

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2017-05-20 19:59:46
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 11:26, EZ pisze:
> [...]
    > miejscu.
    > Gdzie czegoś takiego szukać? Będzie to rozwiązanie
    > czasowe, węc nie chciałabym inwestować w zamówienie

    Zważając na fakt, że nie potrafisz nawet nazwać takiego mebla,
    należałoby przypuszczać, że potrzebuje go jakiś ułamek promila ludzi.
    Stąd prosta konkluzja, że takie meble nie są produkowane masowo, ergo -
    musisz go zamówić.

    --
    Kaczin

REKLAMA