  • 1. Data: 2011-05-11 07:18:05
    Temat: Gdzie kupujecie Hilti ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    W sklepach jakby nie ma ;-)
    Najczęściej widzę Hilti na Wolumenie, zwykle bardzo mocno "po przejściach".
    Jakie są realne upusty od cen rekomendowanych?

  • 2. Data: 2011-05-11 08:50:46
    Temat: Re: Gdzie kupujecie Hilti ?
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik " THX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najczęściej widzę Hilti na Wolumenie, zwykle bardzo mocno "po
    > przejściach".
    > Jakie są realne upusty od cen rekomendowanych?

    ale co potrzebujesz?
    generalnie pytaj u przedtsawiciela , czyli Hilti Polska

    p.

  • 3. Data: 2011-05-11 12:51:17
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 09:18, THX pisze:
    > W sklepach jakby nie ma ;-)

    Hmm, Hilti to nie tylko narzędzie ale też specyficzny serwis za który
    się słono płaci przy zakupie urządzenia.
    Więc w zasadzie na półkach sklepowych tego sprzętu nie ma bo nikt "z
    ulicy" nie wejdzie i nie kupi.

    A na wolumienie, hmm - albo wyeksploatowane, albo z niepewną
    przeszłością (kradzione) i raczej tego w prosty sposób nie będziesz
    serwisować.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-05-11 19:58:25
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Niedaleko ode mnie stoi firma Hilti lacznie z salonem firmowym. Kiedys
    zajrzalem i popytalem o ceny i szczeka mi opadla srednio od 4 do 10
    razy drozej od innych firm (nie mowie o hinszczyznie). Oczywiscie dla
    przedstawicieli ceny juz inne. Czasami mozesz cos znalezc w jakiejs
    hurtowni z materialami i sprzetem budowlanym i nie zdziwilbym sie
    gdybys znalazl nawet taniej niz w salonie (spotkalem sie z takim
    przypadkiem).
    Upusty dla stalych nabywcow - duze.

    KADAR

  • 5. Data: 2011-05-12 05:45:16
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Chwilowo odkurzacz ;-)

    -----

  • 6. Data: 2011-05-12 06:37:31
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    > Chwilowo odkurzacz ;-)
    >

    > -----
    >
    > --

    kiedys na allegro widzialem,
    pamietaj, ze worki moga byc drogie,
    mamy jeden w firmie, dziala fajnie, no ale te worki tanie nie sa

    pozdr
    p.

  • 7. Data: 2011-05-12 20:08:18
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 21:58, Kadar pisze:
    > Niedaleko ode mnie stoi firma Hilti lacznie z salonem firmowym. Kiedys
    > zajrzalem i popytalem o ceny i szczeka mi opadla srednio od 4 do 10

    No w przypadku hilti to faktycznie szczęka opada. Jakość owszem bardzo
    wysoka ale moim zdaniem nie aż za takie pieniądze.

    > Upusty dla stalych nabywcow - duze.

    Hilti jest nastawione na firmy a nie klienta detalicznego, dla których
    liczy się trwałość urządzenia i błyskawiczny serwis a koszty utrzymanie
    sprzętu są drugorzędne.
    Sprzęt jest serwisowany na podstawie numeru seryjnego (nie trzeba mieć
    faktur, gwarancji itp) i przy każdym przyjęciu na serwis przeprowadzany
    jest kompleksowy przegląd i remont. Jeśli jest po gwarancji to wysokość
    rachunku za naprawę też spowoduje opad szczęki - oddasz maszynę bo np.
    padło łożysko wirnika a zrobią ci wymianę łożyska plus dwadzieścia
    innych podzespołów, które serwis uznał za nawet częściowo zużyte.

    --
    M.

  • 8. Data: 2011-05-15 20:47:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > padło łożysko wirnika a zrobią ci wymianę łożyska plus dwadzieścia
    > innych podzespołów, które serwis uznał za nawet częściowo zużyte.

    To juz wiem skad maja na super firmowe samochody :-)

    KADAR

  • 9. Data: 2011-05-16 08:18:39
    Temat: To moze jakis Kaercher ?
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    To może jakiś model Kaerchera ktoś zaproponuje, z lekko używanych
    (poszukałbym, czasem można korzystnie trafić)?
    Słyszałem, ze worki do Kaerchera nie są drogie.
    Prawda czy fałsz?
    Tak czy inaczej potrzebne otrzepywanie filtra z pyłu.
    Kobieta tej potrzeby nie rozumie, mamy z pięć odkurzaczy w piwnicy, tyle że
    robota (odkurzanie po jakichkolwiek robotach w mieszkaniu z gładziami
    gipsowymi) czymś takim to masakra.
    Przy tynkach wapienno-cementowo-piaskowych jeszcze jakoś z bólami szło.

    -----

  • 10. Data: 2011-05-16 12:08:47
    Od: "mirek" <k...@e...pl>

    Generalnie to przedstawiciele handlowi faktycznie mają zdecydowanie taniej
    bo sama różnica potrafi być nawet w kilkuset złotych ale ... to i tak przy
    sprzęcie za kilka tysięcy. Ewentualnie alternatywa w postaci HITACHI bądź
    też jak wspomniano wyżej właśnie KAERCHER. Sam jestem z Poznania i
    zaopatruję sie m.in. u J.O.Logistic a wiem, że prowadzą też chyba sprzedaż
    wysyłkową. Normalnie podałbym Ci też dane kontaktowe ale nie mam notesu. Od
    razu też przyznam, że sa zaopatruję się tam w obejmy no i naboje do osadzaka
    a samego odkurzacza nie kupowałem.