  • 1. Data: 2011-05-10 17:06:29
    Temat: Odkurzacz z samootrzepujacym sie filtrem.
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Do porządków przy wykończeniu mieszkania potrzebuję odkurzacza zapewne
    kubełkowego.
    Myślałem o jakimś marketowym za przysłowiowe 199 zł, ale może warto dołożyć
    do czegoś lepszego, np. z samootrzepującym się fitrem?
    Odkurzaczy domowych mam dużo, więc nie szukam czegoś w rodzaju 5-in-1.
    Polecicie coś dobrego i taniego w eksploatacji (niedrogie filtry i worki,
    łatwo dostępne zamienniki, lub przeznaczone do prania)?
    THX

  • 2. Data: 2011-05-10 18:47:18
    Temat: Re: Odkurzacz z samootrzepujacym sie filtrem.
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dołożyć
    > do czegoś lepszego, np. z samootrzepującym się fitrem?

    Jak dołożysz jeszcze ~10x tyle, to będziesz miał samootrzepujący ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-10 18:50:53
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    THX wrote:
> [...]
    > Polecicie coś dobrego i taniego w eksploatacji (niedrogie filtry i
    > worki, łatwo dostępne zamienniki, lub przeznaczone do prania)?

    Wg mnie do takich prac najlepszy jest odkurzacz z filtrem wodnym. Pył z
    posadzek i ścian zamęczy łożyska w każdym innym. Kupiłem kiedyś niedrogi
    odkurzacz wodny w Makro, wytrzymał cały rok prac wykończeniowych w domu
    jednorodzinnym. Po zakończeniu prac rozłożyłem go na czynniki pierwsze i
    okazało sie, że mimo wody we wszystkich zakamarkach był pył gipsowo -
    cementowy. Odkurzacz został dokladnie wyczyszczony i pracuje nadal (coś mi
    się przedłuża uruchomienie centralnego odkurzacza).
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 4. Data: 2011-05-11 06:28:56
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Do takich prac według mnie najlepszy jest odkutrzacz przemysłowy. Takie cudo
    (w zależności od wersji) ma automatyczne czyszczenie filtra i współpracuje z
    elektronarzędziami np. bruzdownicą. Tylko cena jest wielokrotnością 199zł.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-05-11 07:11:17
    Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl>

    Jak zwał tak zwał.
    Który model odkurzacza jest dobry, niedrogi, tani w eksploatacji (filtry,
    worki, ew. pranie worków?)?
    I jeszcze domowa dyrektor finansowa ds zakupów nie będzie sie krzywić ;-)

    -----