  • 1. Data: 2011-05-09 16:09:06
    Temat: Program Alligator
    Od: Agata Rzemek <a...@w...pl>

    Witam. Chciałabym zapytać czy ktoś z Was mógłby mi ktoś podać stronkę/
    wysłać program Alligator 7.0.6.1 wszędzie gdzie można ściągnąć ten
    program pobiera się w wersji 8.0 a nie w tej która jest mi potrzebna
    może ktoś podać mi stronę gdzie pobiorę go w wersji 7.0.6.1 ?Proszę
    wszędzie jest 8.0 a animacja zrobiona właśnie w tej wersji nie otworzy
    się w wersji 7 :(

  • 2. Data: 2011-05-09 18:27:20
    Temat: Re: Program Alligator
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2011 18:09, Agata Rzemek pisze:
> [...]
    > może ktoś podać mi stronę gdzie pobiorę go w wersji 7.0.6.1 ?Proszę
    > wszędzie jest 8.0 a animacja zrobiona właśnie w tej wersji nie otworzy

    1. NTG
    2. spytaj się sprzedawcy