  • 1. Data: 2010-04-16 14:28:46
    Temat: Glony na wilgotnej elewacji - jak usunac zielone?
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Hej

    Mam na domu tynk i to dosc nowy, kilka lat. Tynk to byla taka smierdzaca
    chemia -gotowa zaprawa jak drobna kaszka, nakladana paca. Nakladali robotnicy
    to etapami bo szybko trzeba to bylo rozprowadzic. Moze to byl tynk silikatowy?
    Nie pamiętam!

    Ale do rzeczy. W kilku miejscach przeciekała rynna i kapiąca/ rozpryskująca się
    woda w kilku miejscach zawilgociła ten tynk i porosło to glonem zielonym.

    Jak sie cholery pozbyć nie uszkadzając tynku (nie odbarwiając go czy nie
    wymywając go ze ściany). Mam myjkę ciśnieniową ale się boję tym walczyć.

    ACE/Wybielacze na ścianę mogą mi rozwalić tynk.

    Dzięki za porady :)

  • 2. Data: 2010-04-16 21:02:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:28:46 +0200, Koteczek napisał(a):

> [...]
    > wymywając go ze ściany). Mam myjkę ciśnieniową ale się boję tym walczyć.
    >
    > ACE/Wybielacze na ścianę mogą mi rozwalić tynk.

    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=%22do+usuwan
    ia+glon%C3%B3w%22&lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp
    =e7377cb018b109ba

  • 3. Data: 2010-04-23 22:25:46
    Od: "tom" <g...@T...onet.pl>

    Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał

    > (...) porosło to glonem zielonym.(...) Jak sie cholery pozbyć (...)

    pufas u mnie zadziałał
    pozdr
    t.